یک ویدیو که به‌تازگی در فضای مجازی منتشر شده، حکایت از آن دارد که گوگل رنگ جدیدی از گوشی پیکسل 9 را به نمایش می‌گذارد. این رنگ به گفته‌ برخی، صورتی پررنگ است.

شرکت گوگل سری پیکسل 9 را زودتر از موعد مقرر معرفی می‌کند و مطابق انتظار، افشاگری‌های اولیه آغاز شده است. اولین ویدیوی افشا شده، نگاهی اجمالی به رنگ صورتی خیره‌کننده و غیرمنتظره‌ پیکسل 9 ارائه می‌دهد. انتشار ویدیوها به‌صورت آنلاین، پیش از رونمایی رسمی از گوشی‌های پیکسل، تقریباً به یک رویه‌ معمول تبدیل شده است. به‌نظر می‌رسد امسال نیز شاهد این اتفاق برای پیکسل 9 هستیم. ویدیویی که به‌تازگی توسط یکی از کاربران در توییتر منتشر شده، ظاهراً پیکسل 9 را با رنگ صورتی درخشان به نمایش می‌گذارد. ادعا می‌شود این دستگاه در کشور الجزایر بوده و از 256 گیگابایت حافظه برخوردار است.

بررسی دقیق رنگ به‌نمایش درآمده در ویدیو افشا شده، حاکی‌از تمایل گوگل به خروج از رویه‌ معمول در انتخاب رنگ برای پرچمداران سری پیکسل است. این رنگ صورتی درخشان، به‌طور قابل‌توجهی روشن‌تر از هر رنگ دیگری است که در سال‌های اخیر برای گوشی‌های سری اصلی پیکسل (به‌استثنای سری A میان‌رده) مشاهده شده است.

بااین‌حال، این رنگ با رنگ صورتی با کد "Peony" که پیش‌تر در اردیبهشت ماه 1403 به‌صورت آنلاین فاش شده بود، مطابقت دارد. درمجموع، این انتخاب رنگ برای سری پرچمداران گوگل، غیرمعمول و بسیار جسورانه به‌نظر می‌رسد. آخرین باری که شاهد رنگ به این درخشانی در یک پیکسل (به غیر از سری A) بودیم، مربوط به سال 2019 و مدل پیکسل 4 با رنگ جذاب "Oh So Orange" است.

در زمینه طراحی، این ویدیو با گزارش‌های گذشته همسو است و مطابق انتظار، بدنه‌ دستگاه با لبه‌های صاف و پشت براق طراحی شده است. همچنین، برخلاف مدل بزرگ‌تر پیکسل 9 پرو که انتظار می‌رود دارای سه دوربین پشتی باشد، این مدل تنها دو دوربین در پشتش دارد. فردی که تصاویر را منتشر کرده است، ادعا می‌کند که جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.