گوشی گوگل پیکسل 9 قرار است یک برنامه آب و هوایی جدید داشته باشد. این برنامه خیلی ساده و بدون انیمیشن‌های اضافی طراحی شده است.

با نزدیک شدن رویداد ساخت گوگل در 23 مردادماه و معرفی سری پیکسل 9، اطلاعات زیادی درباره مشخصات این گوشی‌ها منتشر شده است. با وجود اینکه فکر می‌کنیم همه چیز را در مورد این گوشی‌ها می‌دانیم، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد تغییرات جالبی در برنامه آب و هوای سری پیکسل بعدی ایجاد کند.

گوشی‌های سری پیکسل 9 به خصوص با نزدیک شدن به مراسم معرفی محصولات گوگل، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. گزارش‌های زیادی درباره ارتقاء دوربین، اندازه‌های مختلف، رنگ‌های متنوع و ویژگی‌های جدید این گوشی‌ها منتشر شده است. حالا خبر جدیدی منتشر شده که گوگل قصد دارد یک برنامه آب و هوا مخصوص برای این سری گوشی‌ها عرضه کند.

همانطورکه در سایت androidauthority آمده است، گوگل در حال ساخت یک برنامه آب و هوای جدید برای گوشی‌های پیکسل 9 است، با اینکه سال گذشته تغییرات زیادی در این برنامه ایجاد کرد. این برنامه جدید بخشی از برنامه فعلی آب و هوای پیکسل خواهد بود اما طراحی و امکانات جدیدی خواهد داشت. ابتدا این برنامه فقط روی گوشی‌های پیکسل 9 قابل استفاده خواهد بود اما بعدا برای گوشی‌های دیگر پیکسل هم عرضه می‌شود.

گوگل-پیکسل-9
گوگل-PIXEL-9
GOOGLE-PIXEL

در نگاه اول ممکن است برنامه آب و هوا پیکسل 9 شبیه به برنامه آب و هوای فعلی به‌نظر برسد، زیرا طرح کلی تغییر زیادی نکرده، اما ظاهر شلوغ قبلی از بین رفته است. گوگل این بار طراحی مینیمالیستی را انتخاب کرده و انیمیشن‌ها را حذف کرده است و خبری از قورباغه نماد آب و هوا (Froggy) نیست. رنگ پس‌زمینه نیز بسته به شرایط آب و هوایی تغییر می‌کند. برنامه آب و هوای جدید امکان سفارشی‌سازی خواهد داشت تا بتوانید آیکون‌ها را جابجا کنید. دمای هوا با آیکون‌های بزرگ‌تر نشان داده می‌شود که دید بهتر و زیبایی بیشتری دارد و تمرکز روی دما و شرایط آب و هوایی است.

صفحه انتخاب مکان هم تغییر کرده و حالا اطلاعات روی آن با فونت بزرگتری نوشته شده است. این باعث می‌شود راحت‌تر اطلاعات مورد نیاز را پیدا کرد و ظاهر آن هم بهتر شده است. حذف انیمیشن‌ها باعث شده برنامه ساده‌تر به‌نظر برسد. تغییر برنامه آب و هوا به این شکل ایده خوبی از طرف گوگل است و احتمالا در مراسم اصلی اطلاعات بیشتری درباره آن خواهیم دید.