تصویر جدیدی از پیکسل 8a لو رفته که علاوه‌بر مطابقت با رندرهای لو رفته قبلی، پنل پشتی با رنگ مات را به‌نمایش می‌گذارد.

شرکت گوگل سال گذشته از پرچمداران جدید تحت نام سری پیکسل ۸ رونمایی کرد. بااین حال پیکسل 8a هنوز معرفی نشده و قرار است طی هفته‌های آینده به‌عنوان نسخه اقتصادی پرچمداران راهی بازار شود. هفته گذشته تصاویری از این دستگاه در تبلیغات گوگل لو رفت که درحقیقت رندرهایی از این دستگاه بود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که اولین تصاویر واقعی از پیکسل 8a را به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش TechDroider در پلتفرم X، اولین تصاویر واقعی از پیکسل 8a منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه یک تفاوت بزرگ با نسل قبل دارد. بانگاهی به تصویر پنل پشتی مشخص می‌شود پنل پشتی پیکسل 8a به رنگ مات مجهز شده تا ظاهر مدرن‌تری پیدا کند. این تغییر از نظر ظاهری تفاوت‌های زیادی با پیکسل 7a که رنگ براق داشت ایجاد می‌کند. درحقیقت علاوه‌بر ظاهر متفاوت، رنگ مات هم بازتاب متفاوتی از نور داشته و هم رد انگشت را کمتر نشان می‌دهد.

تصویر پیکسل 8a

بانگاهی دقیق به تصویر پنل نمایشگر پیکسل 8a مشخص می‌شود که حاشیه‌های نمایشگر نسبت‌به قبل باریک‌تر شده تا ظاهری مدرن‌تر به گوشی ببخشد. جالب اینجاست که اگرچه این تصاویر به‌صورت غیررسمی منتشر شده‌اند، به‌صورت کامل با رندرهای پیکسل 8a در تبلیغات گوگل مطابقت داشته و به‌همین دلیل می‌توان ظاهر این دستگاه را که در تصاویر مشاهده می‌شود قطعی در نظر گرفت.

براساس شایعات قبلی پیکسل 8a گوگل به تراشه تنسور G3، نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی و سیستم دوربین شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی مشابه نسل قبل مجهز می‌شود. بااین حال هنوز اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست و باید منتظر درز اطلاعات بیشتر یا معرفی رسمی باشیم. همچنین هنوز تاریخ معرفی این دستگاه مشخص نشده است.

اخبار مرتبط: