پاک کن جادویی گوگل، قابلیتی است که گوگل آن را در زمان عرضه گوشی Pixel 6 معرفی کرد. گرچه تاکنون فقط دارندگان این گوشی امکان استفاده از آن را داشتند، اما گوگل اعلام کرده که به زودی تمام کاربران گوشی‌های پیکسل از این ویژگی جذاب بهره‌مند خواهند شد. پاک کن جادویی همچنین از طریق برنامه Google Photos در دسترس کاربران غیر پیکسلی هم قرار خواهد گرفت.

یعنی کسانی که دارای اشتراک Google One روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS هستند نیز می‌توانند از پاک کن جادویی استفاده کنند. مشترکین Google One همچنین می‌توانند در برنامه Google Photos ویدئوهای خود را به HDR تبدیل کنند. پاک کن جادویی گوگل به کاربران اجازه می‌دهد به سادگی هرچه تمام‌تر عناصر نامطلوب موجود در عکس‌های گالری خود را حذف کنند. کافی است انگشتتان را روی شیء مورد نظر نگه‌ دارید و آن را انتخاب و حذف کنید.

قابلیت پاک کن جادویی

مشترکین Google One این امکان را دارند تا با استفاده از ویرایشگر Google Photos، استایل‌ها یا قاب‌های مختلفی را روی عکس‌های گالری خود پیاده‌سازی کنند. به گفته شرکت گوگل به زودی استایل‌های جدیدی برای کاربران گوشی‌های پیکسل و Google One ارائه خواهد شد تا بهتر و راحت‌تر بتوانند عکس‌های خود را ویرایش کرده و آن‌ها را قاب بگیرند.

عرضه قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Google Photos برای مشترکین Google One و دارندگان گوشی‌های پیکسل آغاز شده است. اگر جزو مشترکین Google One نیستید هم می‌توانید همین حالا به صورت رایگان و آزمایشی از طریق Google Photos ثبت‌نام کنید تا قبل از خرید اشتراک با این قابلیت‌های جدید آشنا شوید.

خبر مرتبط: تغییرات گوگل در ساختار پیام‌ های RCS