گوگل رسما از قابلیت Today's Teaser دربخش دیسکاور رونمایی کرد که به‌کاربران کمک می‌کند مطالب مفید‌تر و مرتبط‌تری را نسبت‌به علایق‌شان مشاهده کنند.

در طول سال‌های گذشته، Discover به بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه جست‌وجوی گوگل تبدیل شده است؛ این قابلیت می‌تواند به‌صورت کاربردی محتوای مورد علاقه کاربران را پیشنهاد دهد. اکنون، غول فناوری Mountain View روی ارتقای قابلیت‌های Discover سرمایه‌گذاری کرده و ویژگی‌های جدید دائما دراین‌زمینه عرضه می‌شوند.

براساس گزارش وب‌سایت خبری 9to5Google، به نظر می‌رسد ویژگی «Today's Teaser» در کنار ویجت‌های آب‌وهوا، ورزش، کیفیت هوا و امور مالی ارائه می‌شود. با کلیک روی این ویجت، بخش نظرسنجی باز می‌شود که کاربران را با یک سوال «Would you rather…» درگیر می‌کند و دو گزینه برای انتخاب ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند گزینه مورد نظر را انتخاب کنند؛ پس‌ازآن نتایج جمع‌آوری‌شده مطابق پاسخ‌های سایر شرکت‌کنندگان قابل مشاهده خواهد بود و یک پیشنهاد جست‌وجوی گوگل مرتبط‌با سوال نیز دریافت می‌کنند.

علاوه‌براین، نظرسنجی «Today's Teaser» در دیسکاور به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت؛ سوال‌هایی نظیر آیا شرکت‌کنندگان می‌خواهند یک روز را به عنوان پروانه یا دلفین تجربه کنند، آیا ترجیح می‌دهند در اروپا کوه‌نوردی کنند یا یک هفته در هتل بمانند یا آیا دوست دارند با یک راکون یا کلاغ دوست شوند، پرسیده می‌شود. ظاهرا سوالات طوری طراحی شده‌اند که با روحیه‌ای شاد و تخیلی ترکیب می‌شود تا ببینیم کاربران چگونه به سناریوهای عجیب‌و‌غریب پاسخ می‌دهند.

ازطرف‌دیگر، به نظر می‌رسد گوگل بخش Discover را با افزودن کارت «Updates from search» نیز به‌روزرسانی کرده است. درحقیقت، این کارت خلاصه‌ای از اخبار و داستان‌های مهم براساس علایق شما را نشان می‌دهد؛ همچنین، کارت ظاهری کاملا متمایز با پس‌زمینه‌ای گرادیان دارد و فید محتوای Discover واقعی را بیشتر به پایین می‌راند.