پس‌از معرفی مولد هوش مصنوعی Gemini 1.5 Pro، کمپانی گوگل از اشتراک Gemini Advanced با چندین قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد که برای کاربران بسیار کاربردی و موثر خواهد بود.

همان‌طورکه می‌دانید، مولد هوش مصنوعی Gemini 1.5 حدود 1 میلیون توکن‌برثانیه ارائه می‌کند که برای کاربران بسیار کاربردی است! گوگل روی نسخه‌های مختلف مانند Gemini 1.5 Pro و Gemini 1.5 Flash کار کرده می‌توانند حدود 1500 صفحه‌ سند یا 30000 خط را بخوانند. همچنین، باید اشاره کنیم Gemini Advanced برپایه Gemini 1.5 Pro توسعه یافته که قابلیت‌های بسیار زیادی را ارائه می‌کند و کاربران هنگام استفاده ازآن در صفحات وب قادر به‌پردازش هزاران اطلاعات و خلاصه‌سازی متون هستند؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری ازاین Gemini Advanced می‌پردازیم.

براساس ادعای گوگل، اشتراک Gemini Advanced می‌تواند تصاویر و نمودارهای شخصی‌سازی‌شده را ارائه دهد؛ همچنین، تجزیه‌وتحلیل‌های فوق‌العاده خوبی را ارائه کند! البته باید یادآور شویم، اشتراک Gemini Advanced از هفته آینده برای کاربران دردسترس قرار میگیرد که قادر به مدیریت یک ساعت محتوای ویدئویی یا کد‌های برنامه‌نویسی با بیش‌از 30000 خط است! چنین اشتراکی از Gemini 1.5 Pro بدون‌شک برای کاربران حرفه‌ای کاربردی و بی‌نظیر خواهد بود و احتمالا گوگل محبوبیت زیادی به‌واسطه‌آن به‌دست می‌آورد.

پشتیبانی یک میلیون توکن در Gemini Advanced

علاوه‌براین، گوگل اعلام کرد Gemini Advanced با پشتیبانی از 35 زبان زنده دنیا در بیشتر از 150 کشور جهان دردسترس قرار می‌گیرد؛ همچنین، این اشتراک از روز 26 اردیبهشت عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند برای خرید اشتراک آن اقدام کنند. هنگام معرفی Gemini Advanced، گوگل گفت درحال گسترش Gemini Extension و Google Calendar برپایه هوش مصنوعی است که برای کاربران مفید خواهد بود. ازسوی‌دیگر، یک افزونه جدید برای YouTube Music معرفی می‌شود که قابلیت شناسایی آهنگ‌های مورد علاقه تنها با خواندن یک خط کوچک ازآن وجود دارد.

ازسوی‌دیگر، قابلیت دیگری تحت‌عنوان Gems در اشتراک Gemini Advanced ارائه می‌شود که نسخه شخصی‌سازی‌شده از چت‌بات Gemini است. گوگل گفت کاربران می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی، حتی یک شریک برنامه‌نویسی و راهنمای نوشتن کدهای دستوری برای طراحی داشته باشند! ارائه چنین قابلیت‌هایی تجربه کارکردن با هوش مصنوعی بهبود می‌بخشد؛ درحقیقت، کاربرانی که مشکلات بسیار زیادی در کدنویسی دارند، به‌سادگی با استفاده از Gemini Advanced می‌توانند مشکلات‌شان را برطرف کنند.