یک پویش بین بازیکنان دیابلو ۴ برگزار شده که هدف آن اهدای ۶۶۶ کوارت خون است و برنده قرعه‌کشی یک کامپیوتر که خنک‌کننده آن به خون انسان آغشته شده تعلق می‌گیرد.

سیزن ۲ بازی دیابلو ۴ با نام «فصل خون» (Season Of Blood) به‌تازگی آغاز شده و از آنجایی که این سیزن درباره خون‌آشام‌ها است، شرکت سازنده یعنی بلیزارد تصمیم گرفت تا پویشی تبلیغاتی و در‌عین حال انسان‌دوستانه برگزار کند. به‌عنوان بخشی از «فصل خون» بازیکنان آمریکایی دیابلو ۴ که حداقل ۱۸ سال سن دارند می‌توانند تا تاریخ ۲۹ آبان ماه به هر بانک خونی مراجعه کرده و با اهدای خون و وارد کردن اطلاعات اهدای خود در وب‌سایت دیابلو با هر بار پر شدن بانک ۲۲۲ کوارتی (حدود ۲۱۰ لیتر) خون، جایزه‌ای به بازیکنان تعلق گرفته و یکم مهر ماه تمام جوایز در بازی عرضه می‌شود. همچنین سقف بانک خون ۶۶۶ کوارت (حدود ۶۳۰ لیتر) است که با پر شدن آن، پویش به اتمام می‌رسد.

با پر شدن ۳۳ درصدی این مخزن، بازیکنان کالکشن «Bloodpetal» را دریافت می‌کنند که محتوای جدیدی ندارد و فقط برای اسلحه، اسکین جدید عرضه می‌شوند. در‌صورتی که مخزن تا ۶۶ درصد پر شود، ست زره «Loch Raeth Maor Barbarian» در دسترس قرار می‌گیرد و در‌صورتی که مخزن کامل پر شود، اسب «Vermillion Eye Piebald» در اختیار همه بازیکنان قرار خواهد گرفت. اما نکته‌ای که این پویش را جالب‌تر می‌کند، جایزه اصلی است که بین تمامی بازیکنان آمریکایی قرعه‌کشی می‌شود و حتی افرادی که خون اهدا نکره‌اند هم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. این جایزه یک دستگاه کامپیوتر است که به خون واقعی انسان آغشته شده است.

پردازنده Core i9 اینتل

اگرچه در وبلاگ رسمی بلیزارد صرفا به آغشته شدن به خون اشاره شده، در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام شد که درحقیقت سیستم خنک‌کننده این کامپیوتر به خون انسان آغشته شده است. احتمالا بلیزارد از چند قطره خون، مایع خنک‌کننده عادی و رنگ مصنوعی در این دستگاه استفاده خواهد کرد، زیرا قوانین استاندارد بهداشتی جلوی استفاده از خون را خواهند گرفت. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی این کامپیوتر جنجال‌برانگیز می‌اندازیم:

  • پردازنده Core i9 اینتل
  • کارت گرافیکی GeForce RTX 4090 انویدیا
  • حافظه رم ۶۴ گیگابایتی DDR5
  • هارد SSD سه ترابایتی
  • بلوک خنک‌کننده کارت گرافیک Quantum Vector با تم رنگی قرمز و مشکی

اگر هنوز بازی دیابلو ۴ را تجربه نکرده‌اید، تا آخر این هفته می‌توانید به‌صورت رایگان ۱۰ ساعت این بازی را روی ایکس باکس تجربه کنید.

اخبار مرتبط: