پیش از رونمایی رسمی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ ۶ سامسونگ، تصاویر جدیدی از قاب‌های این گوشی‌ها به بیرون درز کرده است.

همانطورکه انتظار می‌رفت، قاب‌های ساخت سامسونگ معمولا بهترین تناسب را با گوشی‌های این کمپانی دارند و اغلب از ویژگی‌های اضافی مانند درگاه قلم S Pen، حلقه برای نگه‌داشتن راحت‌تر گوشی و پایه‌نگهدارنده هستند.

براساس تصاویر فاش شده ازسوی‌ Evan Blass، به‌نظر می‌رسد امسال سامسونگ قصد دارد برای سری گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 از قاب‌های کلاسیک استفاده کند. درمیان این قاب‌ها، مدل‌های تکراری مانند قاب گلکسی زد فولد 6 با جایگاه S Pen و قاب دیگری با بند و پایه‌نگهدارنده دیده می‌شود.

علاوه‌براین، به نظر می‌رسد گزینه‌ای با چرم اکولوژیک وجود دارد که شبیه چرم موجود در برخی قاب‌های قدیمی‌تر سامسونگ است. درواقع، این نسخه جدید با طراحی عریض‌تر گلکسی زد فولد 6 مطابقت دارد و از لبه‌ای برجسته در اطراف حسگرهای دوربین استفاده می‌کند و به‌رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری موجود خواهند شد.

درخصوص گلکسی زد فلیپ 6، احتمالا سامسونگ از قاب سیلیکونی با حلقه که در چند رنگ بهره می‌برد که شباهت زیادی به قاب‌های سال‌گذشته دارد؛ این مدل قاب‌ها برای سهولت در نگه‌داشتن گوشی، از یک حلقه‌ برخوردار هستند. سایر قاب‌های گلکسی زد فلیپ 6 برای کسانی که به‌دنبال ظاهری متفاوت هستند، طرح‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند.

رویداد تابستانی Galaxy Unpacked سامسونگ درتاریخ برگزاری 20 تیرماه راس ساعت 16:30 دقیقه به‌وقت برگزار خواهد شد و رسانه علاالدین به‌صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و آپارات آن‌را پوشش می‌دهد