تقریباً زمان زیادی تا شروع مراسم Galaxy Unpacked باقی نمانده و به همین دلیل شایعات زیادی نیز پیرامون آن به گوش می‌رسد. این شرکت محصولات زیادی برای عرضه در این رویداد دارد اما امروز اخباری درباره تغییرات ظاهری گلکسی زد فولد 6 منتشر شده و تفاوت‌های عمده آن با نسل قبل را بررسی می‌کند.

گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 به تازگی تیتر اخبار شرکت سامسونگ را در اختیار خود گرفته و هر بار جزئیات و شایعات مختلفی پیرامون آنان به گوش می‌رسد. حال مشخص شد که نسخه جدید سری فولد سامسونگ کاور اسکرین بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت که به آن ظاهری کتاب‌گونه می‌دهد. حال لیکری موفق شده به عکسی از این گوشی مورد انتظار دست یابد و در همین راستا، اکثر شایعات پیرامون آن را به مرحله تایید یا رد برساند و اولین نگاه به آن را نیز به کاربران در فضای مجازی عرضه کند.

لیکری مطرح به نام Ice Universe تصویری به اشتراک گذاشت که در آن تغییرات ظاهری گلکسی زد فولد 6 بسیار واضح بوده و در نگاه اول می‌توان دید که ابعاد تصویر در این دستگاه افزایشی قابل توجه داشته‌اند. این کار به نظر می‌رسد برای نزدیک‌تر شدن به رقبایش یعنی دستگاه‌های وان پلاس اوپن و پیکسل فولد باشد که هر دو کاور اسکرینی بزرگ‌تر از سری فولد سامسونگ دارند.

گلکسی زد فولد 6

جالب است بدانید که کاور اسکرین گلکسی زد فولد 5 در زمان عرضه نقدهای منفی زیادی به دلیل اندازه‌اش دریافت کرد. کوچک بودن این صفحه عملاً آن را برای بسیاری از کاربران بی‌استفاده کرد زیرا اجازه کار زیادی را به کاربر نمی‌داد. در نسخه جدید، یعنی گلکسی زد فولد 6 گفته می‌شود سایز کاور اسکرین قرار است به 3/9 اینچ برسد در حالی که نسخه قبلی تنها 3/4 اینچ بود و به همین دلیل کار با آن به دردسری برای کاربران تبدیل گشت.

تغییرات ظاهری گلکسی زد فولد 6 فقط به کاور اسکرین محدود نمی‌شود و ظاهر کلی آن نیز ضخامتی کمتر دارد و لولای نازک‌تری نیز در این دستگاه به کار رفته است. انحنای گوشه‌ها که در مدل قبلی به چشم می‌خورد نیز در گلکسی زد فولد 6 دستخوش تغییر شده تا به این دستگاه قدرتمند ظاهری جعبه مانند داده شود. تغییرات ظاهری این دستگاه و بزرگ‌تر شدن کاور اسکرین آن تجربه کاربر از آن را قطعاً بهبود بخشیده و انجام کارهای روزانه را به امری ساده‌تر تبدیل خواهد کرد.

 Galaxy Z Fold 6 AI

علاوه بر تغییر در ویژگی‌های ظاهری، این گوشی نیز مانند سری اس 24 سامسونگ قرار است به قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شود. ترکیب این قابلیت‌های جذاب و هیجان‌انگیز با تغییراتی که جهت زیباسازی در ظاهر کلی آن صورت گرفته، قرار است تجربه کاربران را بهبود ببخشد و کار با این سری گوشی‌ها را بیش از پیش لذت بخش کند. احتمال دارد این گوشی جدید در تاریخ 10 جولای (20 تیر) در رویداد Galaxy Unpacked عرضه شود.

نسل قبلی سری فولد و فلیپ زودتر از تاریخ 10 جولای عرضه شدند اما برای گلکسی فولد 6 با توجه به اخبار متناقضی که این روزها به گوش می‌رسد، نمی‌توان به تاریخ نسل‌های قبلی اطمینان کرد و باید دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای عرضه آن تدارک دیده است. تنها جایی که می‌توانیم اطلاعات رسمی در این باره به دست آوریم، قطعاً رویداد Galaxy Unpacked خواهد بود که به زودی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط: