ویدیویی از گلکسی زد فولد ۵ درز کرده است که به علاقه‌مندان گوشی‌های تاشو طراحی ظاهری این تاشو زیبا را نشان می‌دهد. گلکسی زد فولد ۵ دارای دو رنگ طلایی و سبز است و از نظر طراحی شبیه به گلکسی اس ۲۳ است که اخیرا روانه بازار شده است. این ویدیو همچنین طراحی قلم Galaxy Fold Edition S Pen را نشان می‌دهد که احتمالا به دلیل عدم وجود شیار قلم در Galaxy Z Fold 5، به عنوان یک لوازم جانبی به صورت جداگانه فروخته شود.

در ویدیوی منتشر شده از گلکسی زد فولد ۵، این گوشی تاشو دارای سه دوربین عمودی با یک فلاش LED در زیر آن‌ها است. همان‌طور که قبلا ذکر کردیم طراحی Z Fold 5 سامسونگ شبیه به گلکسی اس ۲۳ است. اما Ice Universe (افشاگر سامسونگی) می‌گوید که گلکسی زد فولد ۵ از نظر اندازه و ضخامت با گلکسی اس ۲۳ متفاوت خواهد بود. همچنین نظریه شباهت گلکسی زد فولد ۵ با گلکسی اس ۲۳ قبلا توسط Ice Universe در توییتر مطرح شده بود.

نکته حائز اهمیت در این ویدیو وجود یک لولای با طراحی قطره‌ای در گلکسی ‌زد فولد ۵ است. طبق گزارش منتشر شده توسط افشاگر MySmartPrice نشان می‌دهد به دلیل وجود لولای قطره‌ای، شکاف بین دو نیمه گوشی هنگام تا شدن بسیار کم خواهد بود.

شیار سیم کارت در سمت چپ گلکسی زد فولد ۵، و دکمه‌های تنظیم صدا، روشن/خاموش و حس‌گر اثر انگشت در سمت راست دستگاه قرار دارند. سه میکروفون در بالای این گوشی قابل مشاهده است و بلندگو، درگاه USB Type C و یک میکروفون در پایین دستگاه قرار دارد.

اخبار مرتبط: گلکسی زد فولد ۵ بدون درگاه قلم عرضه خواهد شد