باری دیگر منبعی معتبر تایید کرد که در مراسم Galaxy Unpacked که در تاریخ 10 جولای (20 تیر) برگزار می‌شود، سامسونگ اقدام به عرضه گوشی‌های تاشوی جدیدش خواهد کرد. حال در این راستا، قیمت گلکسی زد فلیپ 6 نیز در اروپا مشخص شد.

به گفته وبسایت mobile.nl، قیمت گلکسی زد فلیپ 6 در کشورهای اروپایی پیش از عرضه مشخص و لو رفته است. نسخه 256 گیگابایتی این دستگاه قیمتی برابر با 1436 دلار و نسخه 512 گیگابایتی آن نیز قیمتی برابر با 1572 دلار خواهد داشت. بر اساس شایعاتی که در گذشته منتشر شدند، قیمت نسخه آمریکایی این دستگاه نیز حدود 100 دلار نسبت به نسل قبلی خود افزایش خواهد داشت. جالب است بدانید که نسخه 256 گیگابایتی زد فلیپ 5 قیمتی برابر با 1286 دلار و نسخه 512 گیگابایتی نیز قیمتی برابر با 1414 دلار داشت.

Z Flip 6

در زمینه سخت افزار، گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقایی قابل توجه داشته است. این دستگاه از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کرده و رم آن نیز از 8 به 12 گیگابایت ارتقا یافته است. این ارتقا رم علاوه بر امکان اجرای همزمان چندین اپلیکیشن مختلف، توان اجرای چندین مدل زبانی مختلف را نیز خواهد داشت که باعث می‌شود بهتر از پیش بتوانید از قابلیت‌های هوش مصنوعی بر روی خود سخت‌افزار استفاده کنید.

دوربین اصلی گلکسی زد فلیپ 6 لنزی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت که در سری گلکسی اس 24 نیز از آن استفاده شد. چنین دوربینی نسبت به نسخه نسل قبلی تفاوتی بزرگ ایجاد کرده و از این پس می‌توانید با گوشی خود تصاویری زیباتر و دیدنی‌تر تهیه کنید. علاوه بر آن، این دستگاه از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که در مقایسه با باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی نسل قبل خود، پیشرفتی بزرگ تجربه کرده است.

با این حال، طراحی کلی گلکسی زد فلیپ 6 تغییر چندانی با نسخه سال قبل نداشته است. این دستگاه از نظر صفحه خارجی و حتی ظاهر دوربین‌ها نیز کاملاً مشابه نسخه قبلی‌اش است. صفحه نمایش داخلی این دستگاه نیز هم‌اندازه با نسخه قبل بوده و تفاوتی ندارد. با افزایش قیمتی که این دستگاه تجربه کرده، قطعاً فروش آن در برخی نواحی برای سامسونگ تبدیل به چالشی بزرگ خواهد شد.