سامسونگ نسخه گلکسی زد فلیپ 6 دورامون (Doraemon) را در هنگ‌کنگ معرفی کرده و پیش‌فروش آن آغاز شده‌است.

سامسونگ به‌مناسبت نمایشگاه «DORAEMON & FRIENDS» در هنگ‌کنگ، نسخه ویژه Galexy Z Flip 6 را با تم دورامون عرضه‌کرده‌است؛ این گوشی تنها به تعداد 800 واحد تولید شده و برای طرفداران این انیمه محبوب کالایی کلکسیونی جذاب خواهد بود.

نسخه جذاب گلکسی زد فلیپ 6 با رنگ آبی روشن که یادآور دورامون است ارائه می‌شود و با یک تم ویژه دورامون از پیش بارگذاری‌شده‌است. این تم شامل انیمیشن های منحصر‌به‌فرد، هوم‌اسکرین، لا‌ک‌اسکرین و حتی آیکون‌های سفارشی برنامه‌ها می‌شود. ویژگی‌های نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6 دورامون به‌همین‌جا ختم نشده و شامل یک پایه نگهدارنده گوشی با طرح دورامون با طراحی مغناطیسی و یک قاب محافظ فلیپ سوئیت در سبک ویژه خواهد شد.

پیش‌فروش این گوشی با قیمت 1370 دلار آمریکا برای کانفیگ 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی آغاز شده و خریداران یک کیف دستی دورامون را نیز به رایگان دریافت خواهند کرد. تم گلکسی دورامون تا 14 جولای 2024 قابل دانلود خواهد بود؛ بنابراین حتی کسانی که این نسخه ویژه را خریداری نمی‌کنند نیز می‌توانند از تجربه دورامون بهره‌مند شوند.

Doraemon zfilip

ازنظر مشخصات فنی، این دستگاه مشابه گلکسی زد فلیپ 6 خواهد بود که شامل صفحه‌نمایش اصلی 6.7 اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی و صفحه‌نمایش خارجی 3.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 720×748 و نرخ به‌روزرسانی 60 هرتزی می‌شود.

این گوشی منحصر‌به‌فرد کره‌ای از حسگر اثر انگشت، لولای قطر‌ه‌ای دوگانه، بدنه Aluminum Armor، محافظ صفحه‌نمایش Gorilla Glass Victus 2 و مقاومت در برابر آب و گردوغبار با استاندارد IP48 است. سیستم دوربین پذیرای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8, OIS) و لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی خواهد و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی آن بدون تغییر باقی مانده‌است.

گلکسی زد فلیپ 6 دورامون با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین دارای سیستم خنک‌کننده Vapor Chamber، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 25 واتی و سیستم‌عامل اندروید 14 برپایه رابط کاربری One UI 6.1 خواهد بود که با 7 سال پشتیبانی نرم‌افزاری به‌انتخابی مناسب برای کاربران تبدیل می‌شود.