سامسونگ نسخه ویژه‌ گلکسی زد فلیپ 6 را با طرح المپیک رونمایی کرد که امکان خرید آن درحال‌حاضر وجود ندارد.

سامسونگ به‌عنوان یکی از حامیان اصلی بازی‌های المپیک، از نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6 با طراحی المیپک رونمایی کرده که منحصرا برای ورزشکاران المپیک 2024 پاریس طراحی شده‌است. باتوجه‌به تصاویر، این گوشی با رنگ زرد منحصر‌به‌فرد و جزئیات طلایی، ازجمله حلقه‌های المپیک نمادی از روحیه ورزشی و تعالی را به ورزشکاران القا می‌کند.

نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6 نه تنها از نظر ظاهری متمایز است، بلکه دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصربه فردی برای ورزشکاران محسوب میشود که از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به 100 گیگابایت اینترنت 5G از اپراتور Oramge، دو سال گارانتی جهانی و مجموعه کاملی از اپلیکیشن‌های رسمی IOC اشاره کرد. علاوه بر این، ورزشکاران می‌توانند از مزایای دیگری مانند نوشیدنی‌های رایگان و دسترسی نامحدود به سیستم حمل‌ونقل عمومی پاریس بهره‌مند شوند.

نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ 6 برای ورزشکاران
نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ 6

یکی از ویژگی‌های برجسته گلکسی زد فلیپ 6 با طراحی المپیک امکان استفاده ازآن در مراسم اهدای مدال است. برای اولین‌بار در تاریخ المپیک، ورزشکاران می‌توانند این گوشی را به سکو ببرند و لحظات پیروزی‌شان را ثبت کنند. ویژگی جدید به ورزشکاران اجازه می‌دهد تا احساسات و تجربیات‌شان را مستقیما با طرفداران درسراسر جهان به‌اشتراک بگذارند.

درحالی‌که Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition برای فروش عمومی در دسترس نیست، سامسونگ نشان داده که متعهد به‌حمایت از ورزشکاران و ارتقای تجربه آن‌ها در طول بازی‌های المپیک است. همچنین، نسخه ویژه گواهی بر تعهد سامسونگ به‌نوآوری و تعالی است و نشان می‌دهد تلاش‌های غول کره‌ای برای ایجاد تغییر در سبک زندگی انسان موثر بوده‌است.

برای کسانی که علاقه‌مند به تجربه آخرین نوآوری های سامسونگ هستند، نسخه استاندارد Galaxy Z Flip 6 برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود. اگرچه این مدل فاقد مزایای انحصاری نسخه المپیک است، اما همچنان طراحی شیک و قابلیت‌های Galaxy AI مشابهی را ارائه می‌دهد و آن‌را به یک انتخاب جذاب برای علاقه‌مندان به فناوری تبدیل می‌کند.