سامسونگ علامت تجاری دو گوشی تاشوی نسل آینده خود را با نام‌های گلکسی زد فلیپ ۶ و ۷ با تمرکز روی ارتقای دوربین به ثبت رساند.

اخیرا سامسونگ گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ را به بازار عرضه کرد. از آنجایی که این کمپانی بلافاصله بعد از عرضه محصولات جدید، مراحل تولید و توسعه نسخه‌های آینده را شروع می‌کند. بنابراین برای پیشگیری ازهرگونه اتفاق و تشابه اسمی در آینده، علامت تجاری نسل بعد تاشو‌های خود را به ثبت می‌رساند.

طبق مدارک منتشر شده، مشخص شد علائم تجاری ثبت شده توسط سامسونگ مربوط به گلکسی زد فلیپ ۶ و ۷ دو گوشی تاشوی آینده است. از آنجایی که زمان زیادی تا رونمایی گلکسی زد فلیپ ۶ باقی نمانده است. پیش‌بینی می‌شود عرضه گلکسی زد فلیپ ۷ تا سال ۲۰۲۵ طول بکشد. اما تا آن زمان سامسونگ دیگر نگران از دست دادن نام تجاری گوشی‌های تاشوی خود نخواهد بود.

نام تجاری گلکسی زد فلیپ ۶ و ۷

این اولین بار نیست که سامسونگ نام تجاری گوشی‌های خود را زودتر از موعد به ثبت می‌رساند. براساس اطلاعات قبلی، این شرکت علائم تجاری گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فولد ۷ را نیز ثبت کرده بود. سامسونگ درخواست‌های علائم تجاری مربوط به محصولات آینده خود را شهریور ماه سال‌جاری ثبت کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی درمورد مشخصات و تغییرات احتمالی گلکسی زد فلیپ ۶ در دسترس نیست. اما از آن‌جایی‌که گلکسی زد فلیپ ۵ با ارتقاء قابل توجهی در بخش نمایشگر وارد بازار شد، پیش‌بینی می‌شود این‌بار تمرکز سامسونگ روی سیستم دوربین محصول آینده است و قصد دارد گوشی تاشوی آینده را به پیشرفت چشمگیر دوربین در بازار عرضه کند.

در حال حاضر زمان زیادی تا عرضه این محصولات باقی مانده است و باید دید این گوشی‌ها با چه قابلیت‌هایی عرضه خواهند شد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند این دستگاه‌ها را با قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسل قبل به بازار عرضه کند یا خیر؟

خبر مرتبط: گلکسی زد فلیپ ۶ با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود