سامسونگ می‌خواهد ابعاد نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۶ را نسبت به نسل قبلی بزرگ‌تر کرده و به ۳.۹ اینچ برساند تا به بزرگ‌ترین نمایشگر بیرونی بین مدل‌های تاشو فلیپ بازار تبدیل شود.

شرکت سامسونگ چهارم مرداد ماه در رویداد گلکسی آنپکد از گوشی‌های پرچمدار تاشو گلکسی زد فلیپ و فولد ۵ رونمایی کرد. این دو دستگاه از تکنولوژی جدید لولای قطره‌ای بهره می‌برند تا خط میان نمایش‌گر داخلی از بین برود و دستگاه با خم شدن آسیب نبیند. همچنین نسخه فلیپ ۵ با افزایش ابعاد نمایشگر بیرونی همراه شد تا دستگاه در حالت بسته کاربردی‌تر شود و نیازی به بازکردن آن در همه مواقع نباشد. اکنون باوجود فاصله زمانی ۸ ماهه تا معرفی گلکسی زد فولد و فلیپ ۶ گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۶ را نسبت به نسل قبلی بزرگ‌تر کند.

براساس گزارش منتشر شده از وب‌سایت خبری WCCFTech، سامسونگ می‌خواهد ابعاد نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۶ را به ۳.۹ اینچ برساند تا این دستگاه به بزرگ‌ترین نمایشگر بیرونی بین گوشی‌های تاشو مدل فلیپ در بازار مجهز شود. درحقیقت ابعاد نمایشگر‌های گلکسی زد فولد و فلیپ ۶ به تولیدکنندگان صفحه‌نمایش اعلام شده تا مراحل ابتدایی تولید را آغاز کنند، اما ابعاد نمایشگر تاشو داخلی به بیرون درز نکرده است.

توییت راس یانگ درباره افزایش ابعاد نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۶

هنوز جزئیات بیشتری از گلکسی زد فولد و فلیپ ۶ منتشر نشده است، اما پیش از این مشخص شده بود که سامسونگ می‌خواهد دوربین اصلی نسخه فلیپ را ارتقا دهد، که باتوجه به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فلیپ ۵ پیش از این هم انتظار ارتقا آن وجود داشت. همچنین گفته شده سامسونگ می‌خواهد گلکسی زد فولد ۶ را با قلم هوشمند S Pen معرفی کند که مانند نسخه‌های قدیمی‌تر سری نوت، درون دستگاه قرار بگیرد و نیازی به نگهداری از آن خارج از دستگاه نباشد.

سامسونگ قرار است ماه آینده از پرچمداران جدید سری گلکسی S24 رونمایی کند و بنابراین باید قبل از انتشار اخبار بیشتر درباره گوشی‌های تاشو جدید منتظر معرفی این سری باشیم.

اخبار مرتبط: