شرکت سامسونگ آپدیت جدید گلکسی واچ اولترا را به صورت جهانی عرضه کرد که بهبود عملکرد باتری را در این ساعت هوشمند هدف گرفته است.

چندی پیش آپدیتی برای این محصول در ایالات متحده منتشر شد و حال نوبت به عرضه آن به صورت جهانی رسیده است تا کاربران سامسونگ در کشورهای مختلف نیز بتوانند از مزایای آن در ساعت هوشمند گران‌قیمت و جذاب خود بهره‌مند شوند. آپدیت جدید گلکسی واچ اولترا کاربران آسیایی و اروپایی را هدف گرفته و برای دریافت آن، وارد اپلیکیشن Galaxy Wearable شوید. در این اپلیکیشن، منوی Watch Settings را پیدا و وارد آن شوید. در این منو کمی به پایین رفته، گزینه Watch software update را پیدا کنید و با کلیک بر روی Download and install فرآیند دانلود و نصب آن آغاز می‌شود. برای شروع این فرآیند، نیاز است ساعت هوشمند شما حداقل 30 درصد شارژ داشته باشد چون در غیر این صورت مراحل دانلود و نصب آغاز نمی‌شود.

آپدیت جدید گلکسی واچ اولترا

حجم آپدیت جدید گلکسی واچ اولترا برابر با 175 مگابایت بوده و با کد اسم L705FXXU1AXG2 شناخته می‌شود. با مراجعه به بخش تغییرات اعمال شده توسط این آپدیت، می‌بینیم که سامسونگ وضعیت شارژ و ثبات باتری را بهبود بخشیده است. به صورت کلی، عملکرد باتری قرار است بهتر از پیش شود. علاوه بر آن، ثبات کلی دستگاه نیز افزایش می‌یابد و کار با آن، بهتر از قبل خواهد شد. متاسفانه سامسونگ جزئیات دقیقی در مورد لغت بهبود ثبات باتری به اشتراک نگذاشته و مشخص نیست آپدیت قرار است دقیقاً چه تغییراتی در باتری اعمال کند.

عرضه ساعت هوشمند جدید سامسونگ متاسفانه بدون ایراد نبوده و برخی مشکلات عجیب برای آن گزارش شده است. عده‌ای از کاربران گزارش داده‌اند که صفحه نمایش کمی کج به نظر رسیده و انگار به طور دقیق تنظیم نشده است. برخی دیگر نیز گفته‌اند تنها پس از چند روز استفاده معمولی، رنگ بدنه گلکسی واچ اولترا شروع به پاک شدن کرده است! به نظر می‌رسد ساعت 649 دلاری سامسونگ، علی‌رغم قیمت زیادش مشکلاتی برای کاربران به بار آورده است. احتمال مرجوعیت بخشی از این ساعت‌های هوشمند نیز در آینده وجود دارد و باید ببینیم شرایط برای سامسونگ به چه شکل پیش خواهد رفت.