لحظاتی قبل سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد سری گلکسی واچ ۶ با تمرکز روی برنامه‌های سلامتی معرفی کرد و اکنون قیمت و تاریخ عرضه ‌آن‌ها دراختیار کاربران قرار گرفته است.

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار و شایعات پیرامون ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶، لحظاتی قبل سخن‌گوی ساسمونگ از این ساعت‌های هوشمند با تمرکز روی برنامه‌های سلامت و تناسب اندام رونمایی کردند.

پیش‌فروش سری گلکسی واچ ۶ از امروز از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ امکان‌پذیر است و از ۱۱ آگوست برابر با بیستم مردادماه وارد بازار جهانی می‌شود. پایه نسخه ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ تنها ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و نسخه ۴۴ میلی‌متری از ۳۳۰ دلار شروع می‌شود. همچنین، قیمت پایه گلکسی واچ ۶ کلاسیک برای مدل ۴۳ میلی‌متری ۴۰۰ دلار و نسخه ۴۷ میلی‌متری با ۴۳۰ دلار دردسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ جدول زیر جزئیات دقیقی از قیمت و تاریخ عرضه براساس قابلیت‌های هر نسخه به شما می‌دهد:

گلکسی واچ ۶ (۴۰ میلی‌متری)بلوتوث/وای‌فای: ۳۰۰ دلارسیم‌کارتی: ۳۵۰ دلار۲۰ مرداد۱۴۰۲
گلکسی واچ ۶ (۴۴ میلی‌متری)بلوتوث/وای‌فای: ۳۳۰ دلارسیم‌کارتی: ۳۸۰ دلار۲۰ مرداد ۱۴۰۲
گلسی واچ ۶ کلاسیک (۴۳ میلی‌متری)بلوتوث/وای‌فای: ۴۰۰ دلارسیم‌کارتی: ۴۵۰ دلار۲۰ مرداد ۱۴۰۲
گلکسی واچ ۶ کلاسیک (۴۷ میلی‌متری)بلوتوث/وای‌فای: ۴۳۰ دلارسیم‌کارتی: ۴۸۰ دلار۲۰ مرداد ۱۴۰۲

در نگاه اول، گلکسی واچ ۶ تقریبا مشابه نسل قبلی به‌نظر می‌رسد، اما از تغییرات قابل‌توجهی در طراحی برخوردار است که از مهم‌ترین آن‌‌‌ها می‌توان به حاشیه‌های باریک‌تر اشاره کرد. طبق صحبت‌های سخن‌گوی سامسونگ، نسبت صفحه‌نمایش به قاب دستگاه ۲۰درصد بزرگ‌تر شده است و حاشیه‌های ۳۰‌ددرصد باریک‌تر شده‌اند.

علاوه‌براین، گلکسی واچ ۶ کلاسیک از نمایشگر نسبتا بزرگ‌‌تری بهره می‌برد که مورد علاقه بسیاری از کاربران خواهد بود. قاب این دستگاه حالت چرخشی دارد که حس ساعت‌های کلاسیک را به کاربر القا می‌کند و یکی از دلایل نام‌گذاری پسوند کلاسیک همین امر تلقی می‌شود.

تاریخ عرضه گلکسی واچ ۶

درانتهای اشاره‌ای به رنگ‌بندی ساعت‌های گلکسی واچ ۶ استاندارد و گلکسی واچ ۶ کلاسیک شد که دریافتیم نسخه پایه با سه رنگ مشکی، نقره‌ای و کرم عرضه می‌شود؛ همچنین مدل کلاسیک در دو رنگ مشکی و نقره‌ای مطابق تصویر بالا عرضه می‌شود.

هر دو مدل از بند‌های جدیدی بهره‌مند هستند که آسیب به پوست نمی‌رسانند و براساس بازخورد کاربران طی سال‌های گذشته طراحی شدعه است. سری گلکسی واچ ۶ به‌‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل WearOS 4 و رابط کاربری وان یو آی ۵ را اجرا می‌کند.

اخبار مرتبط: قیمت و تاریخ عرضه گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ اعلام شد