براساس گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد بند دکمه‌ای گلکسی واچ ۶ با نسل‌های قبلی واچ‌های ساخت کمپانی سامسونگ سازگاری دارند.

هفته گذشته با برگزاری مراسم گلکسی آنپکد، سامسونگ از چند محصول بسیار مهم رونمایی کرد که از میان آن‌ها می‌توان به گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و سری گلکسی واچ ۶ اشاره کرد؛ این سری شامل دو نسخه استاندارد و کلاسیک می‌شود که هرکدام از ویژگی‌های خاصی بهره‌مند هستند و برای کاربران با اولویت‌های مختلف متناسب‌سازی شده‌اند. ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶ از بند دکمه‌ای استفاده می‌کنند که پوشیدن آن‌ها توسط کاربران بسیار ساده می‌شود.

طبق آخرین گزارش‌‌ها، قابلیت یادشده به‌دلیل منحصربه‌فرد بودنش در گجت‌های پوشیدنی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و بسیاری از کاربران به مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی واچ علاقه‌ دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنند. برهمین‌اساس، خبرگزاری سام‌موبایل گزارش داد بند‌های دکمه‌ای سری گلکسی واچ ۶ با ساعت‌های قدیمی گلکسی ازجمله گلکسی ۴ و گلکسی واچ ۵ سازگار هستند. گزارش مذکور بیان می‌کند پین‌های مورد استفاده در ساخت بند‌های گلکسی واچ ۶ همانند نسل‌های قبلی بوده و همین امر باعث می‌شود کاربران بتوانند از آن‌ بهره‌مند شوند.

سازگاری بند دکمه‌های گلکسی واچ ۶ با نسل‌های قبلی

علاوه‌براین، سامسونگ برای نسل جدید ساعت‌های هوشمندش بند‌های چسبی ولکرو را رونمایی کرد که مشابه آن‌ها در اپل واچ از سال‌ها پیش مشاهده می‌شود؛ پین‌های بند مذکور نیز برای نسل‌های قبلی قابل استفاده خواهد بود تا کاربران نیاز به خرید ساعت‌های جدیدتر نداشته باشد؛ چنین سیاستی نشان می‌دهد غول کره‌ای تعهد خاصی به کاربران و طرفدارانش دارد.

طی برگزاری مراسم گلکسی آنپکد، سخنگوی سامسونگ مشخصات فنی سری گلکسی واچ ۶ را معرفی کرد و مشخص شد هر دو مدل از تراشه انحصاری اگزینوس W930 به‌همراه ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند. نمایشگرهای گلکسی واچ ۶ از نوع امولد با کریستال یاقوت کبود و قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن ساخته می‌شوند که آن‌ها را بسیار منحصربه‌فرد و جذاب می‌کند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم گلکسی واچ ۶ در دو نسخه با ابعاد متفاوت ساخته می‌شود؛ مدل پایه ۴۰ میلی‌متری با نمایشگر ۱.۳ اینچی و مدل ۴۴ میلی‌متری با نمایشگر ۱.۵ اینچی عرضه می‌شود. ازسوی دیگر، نسخه کلاسیک در اندازه ۴۳ میلی‌متری با صفحه‌نمایش ۱.۳ اینچی و مدل ۴۷ میلی‌متری با پنل ۱.۵ اینچی با قاب چرخان دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط: قیمت و تاریخ عرضه گلکسی واچ ۶ مشخص شد