سامسونگ اعلام کرد سری گلکسی تب اس ۹ قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی را دارند.

سامسونگ یکی از برندهایی است که علاقه‌ای به پشتیبانی از شارژرهای فوق سریع ندارد. در حالی که اکثر برندهای دیگر محصولاتی با شارژ سریع با حداکثر توان ۲۴۰ وات را عرضه کرده‌اند؛ این شرکت کره‌ای به شارژ سریع ۴۵ واتی حتی برای گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار پایبند است و کارشناسان بعید می‌دانند که این موضوع با عرضه سری گلکسی تب اس ۹ تغییری کند.

اطلاعات مربوط به باتری و شارژ سری گلکسی تب اس ۹ در پایگاه داده TUV Rheinland ظاهر شده‌اند و هر دو تبلت دارای گواهی ایمنی شارژ سریع هستند. به‌عنوان مثال، گلکسی تب اس ۹ پلاس با شماره مدل SM-X816B، SM-X810 و SM-X816N و گلکسی تب اس ۹ اولترا با شماره مدل SM-X916B، SM-X910 و SM-X916N در این فهرست یافت شدند که نشان می‌دهد هر دو دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی مشابه نسل قبلی برخوردار هستند.

سرعت شارژ سامسونگ گلکسی تب S9+ و S9 اولترا

با توجه به سیاست‌های سامسونگ در سال‌های اخیر، سری گلکسی تب S9 احتمالا بدون شارژر عرضه خواهد شد. اگرچه نسخه پایه گلکسی تب اس ۹ هنوز گواهی‌نامه‌ای دریافت نکرده، اما می‌تواند از شارژ سریع ۴۵ واتی همانند گلکسی تب اس ۸ پشتیبانی کند. همچنین انتظار می‌رود این سری در کنار دو گوشی پرچمدار گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ تا پایان سال جاری وارد بازار جهانی شود.

با توجه به مشخصات فنی از قبل فاش شده، سری گلکسی تب S9 از طراحی مشابه سری تب S8 استفاده خواهد کرد. این سری از پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با پشتیبانی از حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به‌ همراه قلم مغناطیسی S Pen بهره می‌برد. همه تبلت‌ها دارای صفحه‌نمایش اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و چهار بلندگو استریو خواهند بود.

اخبار مرتبط:‌ مشخصات فنی و طراحی گلکسی تب اس ۹ فاش شد