رندرهای جدید گلکسی S25 اولترا، زبان طراحی ظریف و چشم‌نوازی را با گوشه‌های گرد و شاسی تیتانیومی به‌نمایش می‌گذارند و نوید یک پرچمدار سبک و زیبا را می‌دهند.

رندرها تصاویر گرافیکی هستند که با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری ساخته می شوند و به‌طراحان اجازه می دهند تا محصولات جدید را قبل از تولید انبوه، به‌صورت دیجیتالی به‌نمایش بگذارند. رندرها اغلب با جزئیات بسیار بالا و دقیق ساخته می شوند و می توانند تا حد زیادی به‌نمونه نهایی محصول شباهت داشته باشند. در دنیای گوشی های هوشمند، رندرها نقش مهمی در ایجاد هیجان و جلب‌توجه کاربران به‌محصولات جدید ایفا می کنند.

گزارش‌های متعدد می‌گوید سامسونگ در‌حال برنامه‌ریزی برای اعمال یک تغییر طراحی ظریف اما قابل‌توجه در گلکسی S25 اولترا است. این پرچمدار آینده، گوشه‌های تیز خود را کنار گذاشته و به‌گوشه‌های گردتری روی می‌آورد که یادآور طراحی محبوب گلکسی نوت 7 است، البته بدون مشکلات باتری آن مدل. این تغییرات ظریف زیبایی‌شناختی، اکنون در یک گالری رندر خیره‌کننده به‌نمایش گذاشته شده که گوشی هوشمند بالارده این غول کره‌ای را با رنگی جدید و یک قاب تیتانیوم برس خورده به‌تصویر می‌کشد. این رندرها، نگاهی گذرا به‌آینده طراحی سامسونگ و رویکرد احتمالی این کمپانی در ترکیب زیبایی‌شناسی کلاسیک با فناوری پیشرفته ارائه می‌دهند.

این رندرهای با وضوح بالا، حاصل تلاش‌های Technizo Concept هستند که با دقت و ظرافت بی‌نظیر، مخاطبان را به‌این باور رسانده‌اند که گویی به‌رندرهای رسمی گلکسی S25 اولترا می‌نگرند. حتی بدون نیاز به‌بزرگنمایی تصاویر، می‌توان گوشه‌های گرد این پرچمدار را به‌جای گوشه‌های تیز مدل‌های قبلی مشاهده کرد. شاسی تیتانیومی با رنگ قهوه‌ای-طلایی و قاب برس خورده، جلوه‌ای لوکس و منحصربه‌فرد به دستگاه بخشیده است. قلم S-Pen نیز با همان ترکیب رنگی بدنه، و مکانیزم کلیک برس خورده، هماهنگی خیره‌کننده‌ای با گلکسی S25 اولترا ایجاد کرده‌است.

چیدمان دوربین‌ها در جلو و عقب دستگاه، همانند گلکسی S24 اولترا به‌نظر می‌رسد؛ این امر با توجه به‌عدم انتشار شایعات قبلی مبنی بر‌تغییرات اساسی در زبان طراحی گلکسی S25 اولترا، چندان دور از انتظار نبود. در قسمت پایین دستگاه، پورت شارژ USB-C، جایگاه اختصاصی S-Pen، بلندگو و درگاه سیم‌کارت به‌وضوح قابل مشاهده هستند. ابعاد این رندرها 162.8 در 77.6 در 8.2 میلی‌متر است که نشان می‌دهد گلکسی S25 اولترا در مقایسه با گلکسی S24 اولترا، 0.4 میلی‌متر باریک‌تر شده‌است. این تغییرات ظریف می‌تواند دلیلی بر این ادعا باشد که گلکسی S25 اولترا، سبک‌ترین پرچمدار در میان رقبای خود خواهد بود.

علاوه‌بر تصاویر، یک ویدیوی رندر نیز از گلکسی S25 اولترا منتشر شده‌است که این اجازه را به‌علاقه‌مندان می‌دهد تا از تمامی زوایای این گوشی هوشمند لوکس لذت ببرند. در پایان، باید از Technizo Concept به‌خاطر تلاش ستودنی و ساخت این رندرهای خیره‌کننده، قدردانی کرد.