هنوز هیچ چیز به‌طوررسمی توسط سامسونگ تأیید نشده است، اما این احتمال وجود دارد که این شرکت از رنگ جدیدی در گلکسی اس۲۴ اولترا رونمایی خواهد کرد.

در اقدامی که به عنوان زمینه‌سازی برای معرفی رنگ جدید تلقی می‌شود، سامسونگ هند به‌طور غیرمستقیم به رنگ زرد در شبکه‌های اجتماعی خود اشاره کرده است. حساب کاربری سامسونگ هند تصویری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که بر رنگ زرد تاکید دارد. این تصویر فردی را نشان می‌دهد که یک گل آفتابگردان را در دست گرفته است، درحالی‌که اکثر تصویر به صورت تک‌رنگ (سیاه و سفید) است، گلبرگ‌های آفتابگردان به رنگ طبیعی خودنمایی می‌کنند.

اگرچه این شرکت به‌طوررسمی جزئیاتی در این خصوص (حتی با هشتگ) اعلام نکرده است، اما گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که سامسونگ ممکن است گلکسی اس ۲۴ اولترا را در رنگ زرد عرضه کند. این رنگ که احتمالاً با نام “تیتانیوم زرد” شناخته می‌شود، به زودی در هند در دسترس قرار خواهد گرفت. این رنگ قبلاً در ایالات متحده عرضه شده است و ممکن است برای بازار هند نیز در نظر گرفته شود.

درحال‌حاضر، گلکسی اس ۲۴ اولترا در هند با سه رنگ استاندارد مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی و بنفش تیتانیومی به فروش می‌رسد. همچنین سه رنگ انحصاری آنلاین با عناوین آبی تیتانیومی، سبز تیتانیومی و نارنجی تیتانیومی برای این گوشی در دسترس است. قیمت گذاری گلکسی اس ۲۴ اولترا در هند بر اساس ظرفیت حافظه متفاوت است: ۲۵۶ گیگابایت: ۱۲۹,۹۹۹ روپیه (تقریباً ۱,۵۵۶ دلار آمریکا) ۵۱۲ گیگابایت: ۱۳۹,۹۹۹ روپیه (تقریباً ۱,۶۷۶ دلار آمریکا) ۱ ترابایت: ۱۵۹,۹۹۹ روپیه (تقریباً ۱,۹۱۶ دلار آمریکا) است.

گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح QHD+ است. این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و +HDR10 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت دست پیدا کند. همچنین، این گوشی از قلم S Pen پشتیبانی کرده و دارای بلندگوهای استریو، تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. بخش‌هایی از فریم گوشی نیز از تیتانیوم ساخته شده و در نهایت، نمایشگر و پشت گوشی با Gorilla Glass Armor محافظت می‌شوند.

 گلکسی اس۲۴ اولترا

سیستم دوربین قدرتمند گلکسی اس ۲۴ اولترا در پنل پشتی، ترکیبی از قابلیت‌های تصویربرداری حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. سنسور اصلی این مجموعه ۲۰۰ مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برای ثبت تصاویر واضح و بدون لرزش بهره می‌برد. برای ثبت تصاویر با بزرگنمایی بالا، دو لنز تله‌فوتو مجزا تعبیه شده است. لنز تله‌فوتو اول، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، امکان زوم اپتیکال ۵ برابر را فراهم می‌کند و از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار است. لنز تله‌فوتو دوم، با رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل، امکان زوم اپتیکال ۳ برابر را ارائه می‌دهد و به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. تکمیل‌کننده این مجموعه دوربین قدرتمند، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است.

قابلیت‌های فیلمبرداری گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز درخور توجه است. این گوشی هوشمند قادر به ضبط ویدیوهای ۴K با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه با استفاده از تمامی دوربین‌هایش است. ضبط ویدیوهای ۸K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه نیز با دوربین اصلی و لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی امکان‌پذیر است. به‌علاوه، امکان ثبت ویدیوهای اسلوموشن ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه با استفاده از دوربین‌های اصلی و فوق عریض در پنل پشتی فراهم شده است.

گلکسی اس ۲۴ اولترا از نظر سخت افزار بسیار قدرتمند است. این گوشی دارای جدیدترین پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مخصوص گلکسی، ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی از ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن از شارژ سریع ۴۵ وات سیمی و 15 وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان شارژ بی‌سیم معکوس با توان ۴.۵ وات برای سایر دستگاه‌ها وجود دارد. گلکسی اس ۲۴ اولترا از نظر ارتباطی نیز کامل است و از ۵G، وای‌فای ۷، بلوتوث 5.3، UWB، NFC و درگاه USB 3.2 Type-C پشتیبانی می‌کند. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ اجرا می‌شود و به مدت ۷ سال به‌روزرسانی‌های امنیتی و اندروید را دریافت خواهد کرد.