با اعلام کاربران و تایید سامسونگ، قلم S Pen گلکسی S24 اولترا به‌دلیل گرم شدن داخل محفظه پس از بیرون آمدن بوی بدی می‌دهد، اما بو پس از مدتی از بین رفته و آسیبی به دستگاه وارد نمی‌کند.

زمستان گذشته در مراسم گلکسی آنپکد درکنار هوش مصنوعی Galaxy AI از سری گلکسی S24 رونمایی کرد. این سری در ۳ نسخه پایه، پلاس و اولترا به‌عنوان گران‌ترین و بهترین نسخه راهی بازار شد. گلکسی S24 اولترا با نمایشگر خیره‌کننده، عملکرد روان به لطف اسنپدراگون ۸ نسل ۳، پشتیبانی ۷ ساله سیستم‌عامل، ویژگی‌های هوش مصنوعی و دوربین‌های حیرت‌انگیز یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر به‌حساب می‌آید. بااین حال حتی گلکسی S24 اولترا هم بی‌نقص نیست. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد قلم هوشمند S Pen در S24 اولترا بوی سوختگی می‌دهد.

به‌گزارش Phone Arena، عده‌ای از کاربران گلکسی S24 اولترا متوجه شدند که قلم هوشمند S Pen آنها بوی سوختگی می‌دهد. یکی از کاربران ردیت به‌نام LatifYil نوشت که قلم او کاملا بو می‌دهد و احساس می‌کند که پس از قرار گرفتن داخل دستگاه این قلم می‌سوزد. پس از انتشار این پست بود که کاربران دیگر S24 اولترا هم آن را آزمایش کرده و متوجه بوی ناخوشایند قلم S Pen شدند. براساس توصیف کاربران این قلم بوی بسیار بدی می‌دهد که مشابه پلاستیک سوخته است. بااین حال شرکت سامسونگ متوجه این مشکل شده و یکی از مدیران این کمپانی به‌سرعت پاسخ داد.

مدیر سامسونگ در پاسخ به مشکل بو سوختگی قلم S Pen گلکسی S24 اولترا نوشت که جایی برای نگرانی وجود ندارد. وی توضیح داد با قرار گرفتن قلم در محفظه داخل S24 اولترا، گوشی به‌دلیل استفاده داغ شده و این حرارت باعث می‌شود که قلم S Pen درجای خود گرم شود. او این اتفاق را مشابه گرم شدن صندلی و اجزا خودرو پس از پارک کردن زیر آفتاب دانست و گفت که پس از بازگشت به دما عادی، بو نامطبوع از بین می‌رود.

این مشکل به قلم S Pen گلکسی S24 اولترا محدود نمی‌شود و پیش از این گزارش‌های مشابهی درباره این اتفاق برای S23 اولترا و S22 اولترا منتشر شده بود. بااین حال مشکل بو هیچ‌گاه منجر به نقص عملکرد قلم نشده بود و بنابراین در پرچمدار جدید هم احتمالا جایی برای نگرانی نیست و مشکلی به‌وجود نخواهد آمد. درانتها یادآوری می‌شود که اگر مشکل بو شما را اذیت می‌کند باید یا قلم را در محفظه‌ای جداگانه قرار دهید یا مدتی قبل از استفاده قلم را از جای خود خارج کنید تا بو از بین برود.

اخبار مرتبط: