کمپانی سامسونگ با انتشار یک ویدئو کوتاه آنباکسینگ، تمام مدل‌های ابرپرچمداران گلکسی S24 را به‌نمایش گذاشت و از قابلیت‌های فوق‌العاده جذاب مولد هوش مصنوعی Galaxy AI بار دیگر رونمایی کرد.

اواخر هفته گذشته، سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی S24 با پشتیبانی از قابلیت‌های فوق‌العاده پیشرفته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌همراه زبان طراحی جدید در مراسم Galaxy Unpacked 2024 معرفی شدند. البته باید خاطرنشان کنیم مانند نسل‌های گذشته بیشترین تغییرات به نسخه اولترا برمی‌گردد، چراکه بیشترین تقاضا را در بازار دارد و پیشرفته‌ترین مدل کمپانی سامسونگ محسوب می‌شود. ازآنجایی‌که، کاربران و افشاگران زیادی در فضای مجازی تمام قابلیت‌های پرچمداران سامسونگ را به‌معرض نمایش می‌گذارند؛ برهمین‌اساس، این کمپانی برای پیشگیری کردن از افشای اطلاعاتی بیشتر با انتشار یک ویدئو آنباکسینگ گلکسی S24 و تور Galaxy AI به‌تمامی شایعات و افشاگری‌های احتمالی پایان داد.

باتوجه‌به ویدئو آنباکسینگ، سامسونگ گلکسی S24 اولترا را با رنگ نچرال تیتانیوم یا همان طوسی نشان می‌دهد که احتمالا پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین نسخه پرچمدار رده‌بالای سامسونگ باشد؛ البته سه‌رنگ انحصاری برای این مدل وجود دارد که کاربران می‌توانند با مراجعه سایت سامسونگ آن‌ها را سفارش دهند، اما متاسفانه به‌دلیل تحریم‌ها و قطع سیستم بانکداری الکترونیک جهانی، کاربران ایرانی نمی‌توانند مستقیما خریدی داشته باشند. بااین‌حال، برخلاف گوشی‌های سری آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ که کالا قاچاق محسوب می‌شوند و شما نمی‌توانید آن‌ها را به‌صورت مسافری وارد کشور کنید، قادر هستید درصورت سفر خارجی نسخه و رنگ دلخواه‌تان را خریداری و با خودتان بیاورید.

علاوه‌براین، این ویدئو کوتاه کاربران را با قابلیت‌های مولد هوش مصنوعی Galaxy AI آشنا می‌کند؛ اگر علاقه‌مند ویژگی‌های هوش مصنوعی و عصر جدیدی از گوشی‌های هوشمند هستید پیشنهاد ما آن‌است که ویدئو مذکور را تا انتها تماشا کنید. سامسونگ می‌گوید Galaxy AI به‌صورت پیش‌فرض برای سری گلکسی S24 فعال است و اواخر ماه‌جاری میلادی با One UI 6.1 به‌کمک سرویس ابری دردسترس دستگاه‌های قدیمی قرار می‌گیرد. همچنین، پشتیبانی هوش مصنوعی در دستگاه‌های قدیمی‌تر نشان‌دهنده تعهد سامسونگ به کاربرانش محسوب می‌شود که باید حداقل چهار تا پنج سال آپدیت نرم‌افزاری و امنیتی دریافت کنند.

درنهایت یادآوری می‌کنیم سری گلکسی S24 مجموعه‌ای فوق‌العاده پیشرفته از سخت‌افزار و نرم‌افزار است که می‌تواند نیازهای کاربران را برای سال‌های‌سال برطرف کند. براساس اعلام رسمی سامسونگ، گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس با تراشه اگزینوس 2400 وارد بازار جهانی ازجمله ایران می‌شوند، اما نسخه اولترا برای اطمینان از پایداری عملکرد تنها با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل3 در بازار عرضه خواهد شد. البته باید یادآور شویم کشور‌های ایالات متحده آمریکا، چین، کانادا، کره‌جنوبی و چندین کشور دیگر نسخه اسنپدراگون مدل‌های پایه گلکسی S24 را دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط: