براساس گزارشی تازه، اطلاعات جدیدی از سری گلکسی اس ۲۴ در پایگاه داده 3C ظاهر شده که نشان می‌دهد دو نسخه به شارژ ۴۵ واتی مجهز می‌شوند.

پس از معرفی سری آیفون و ساعت‌های هوشمند اپل، اکنون نوبت به پرچمداران سایر کمپانی سازنده گوشی‌های هوشمند یعنی شیائومی و سامسونگ می‌رسد تا دنیای حوزه فناوری را با شایعات و اخبار پر کنند. روز گذشته، اعلام شد که سری شیائومی ۱۴ احتمالا تا اواخر آبان ماه سال جاری وارد بازار می‌شود. ازسوی‌دیگر، معرفی سری گلکسی اس ۲۴ به زمان‌بندی همیشگی نزدیک‌تر می‌شود و روزانه اطلاعات گسترده‌تری دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.

درحال‌حاضر، جزئیات و مشخصات فنی خوبی ازجمله تراشه، سیستم دوربین، صفحه‌نمایش و فرم فاکتورهای سری گلکسی اس ۲۴ و نسخه اولترا آن دراختیار ما قرار دارد که می‌توانیم بگوییم آینده پرچمداران سامسونگ چگونه خواهد بود. گلکسی اس ۲۴ اولترا از ساختار متفاوتی بهره خواهد برد تا بتواند با آیفون ۱۵ پرو مکس وارد رقابت شود؛ امروز نیز سری گلکسی اس ۲۴ که شامل سه نسخه می‌شود وارد پایگاه اطلاعاتی 3C شدند و نشان می‌دهد از شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی برخوردار می‌شوند.

شارژ ۴۵ واتی گلکسی اس ۲۴

البته باید یادآور شویم که سایر کمپانی‌های اندرویدی درحال پیشروی هستند و از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی تا ۲۰۰ واتی را برای گوشی‌های میان‌رده و پرچمدارد معرفی می‌‌کنند. اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد به‌عمر مفید و قوانین پایبند باشد و از همان شارژ سریع ۴۵ واتی برای نسل جدید استفاده کند. براساس اطلاعات جدید از 3C، گلکسی اس ۲۴ پایه با شماره مدل SM-S9210 از شارژ سریع ۲۵ واتی (9V/2.7A)، گلکسی اس ۲۴ پلاس با شماره مدل SM-S9260 از شارژ سریع ۴۵ واتی (11V/4.05A) و نسخه اولترا گلکسی اس ۲۴ از شارژ سریع ۴۵ واتی (11V/4.05A) پشتیبانی می‌کند؛ این تغییر نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دار د سرعت شارژ نسخه پلاس را برای اولین بار افزایش دهد.

علاوه‌براین، تمام مدل‌های سری گلکسی اس ۲۴ مانند سال‌های قبل از شارژر درون جعبه بی‌بهره می‌مانند؛ چنین رویکردی طی سال‌های اخیر برای بسیار از کمپانی‌های بزرگ تبدیل به یک سیاست شده که می‌تواند باعث سوددهی بیشتر شود. این موضوع برای کاربران آزاردهنده به‌شمار می‌رود، اما سازندگان گوشی‌های هوشمند می‌گویند برای حفظ محیط‌زیست دست به چنین کاری می‌زدند که می‌تواند تاحدودی درست باشد، اما پس از آن کاربران باید هزینه‌های بیشتری را برای خرید شارژر پرداخت کنند.

نمایشگر تخت گلکسی اس ۲۴ اولترا

آخرین شایعات تایید می‌کنند سری گلکسی تس ۲۴ احتمالا با دو پردازنده اگزینوس ۲۴۰۰ و اسپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی خواهد شد؛ تراشه اگزینوس تنها برخی بازارهای انتخابی عرضه می‌شود و نسخه اولترا فارغ از منقطه جغرافیایی تنها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ ساخته و روانه بازار می‌شود. همچنین گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۴ اولترا از فریم تیتانیومی بهره‌مند می‌شود که به استحکام و سبک‌تر شدن وزن دستگاه کمک می‌کند. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد سامسونگ می‌خواهد از صفحه‌نمایش تخت برای ساخت مدل اولترا استفاده کند تا میزان مقاوت نمایشگر را بهبود بخشد تا دربرابر ضربه‌های ناگهانی یا سقوط از ارتفاع، کمتر در معرض آسیب قرار بگیرد.

اخبار مرتبط: