از آنجا که سال‌گذشته گلکسی اس ۲۲ پلاس خیلی مورد استقبال قرار نگرفت، سامسونگ ظاهرا قصد دارد گلکسی اس ۲۴ پلاس را با تغییراتی مانند صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به نسخه پایه عرضه کند.

تقریبا شش ماه تا زمان رونمایی از گوشی‌های سری اس ۲۴ سامسونگ باقی مانده که شایعات و اطلاعاتی درباره این گوشی‌ها منتشر شده است. پیشتر شایعه شده بود که نسخه پلاس برای سری اس ۲۴ عرضه نخواهد شد که این موضوع در پی عملکرد ناموفق اس ۲۲ پلاس اتفاق افتاد، البته پس از مدتی این خبر تکذیب شد.

گلکسی اس ۲۳ پلاس یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های بازار است، اما تفاوت چندانی با نسخه پایه ندارد و سامسونگ برای حل این مشکل و ترغیب مشتریان به خرید نسخه پلاس، قصد دارد تغییرات بیشتری را در این گوشی ایجاد کند.

به گزارش Ice Universe، افشاگر معروف در توییتر اعلام کرد که گلکسی اس ۲۴ پلاس قرار است به صفحه نمایش ۶.۶۵ اینچی مجهز شود. البته این تغییر چندان زیاد نیست، زیرا نسخه پایه از نمایشگر ۶.۶ اینچی بهره می‌برد. بااین وجود مجموعه‌ای از تغییرات کوچک باعث می‌شوند تفاوت بین ۲ دستگاه محسوس شود. او در این گزارش مدعی شده است که سامسونگ تغییرات کوچک زیادی را بین ۲ گوشی ایجاد می‌کند، اما اشاره‌ای به سایر تفاوت‌ها نکرده است.

گلکسی اس ۲۴ پلاس صفحه نمایش

بر اساس شایعات دیگر، سری گلکسی اس ۲۴ در برخی مناطق مانند اروپا به‌جای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از تراشه‌های اگزینوس استفاده می‌کنند، در حالی که همه گوشی‌های سری اس ۲۳ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهبود‌یافته روانه بازار شد. همچنین این سری قرار است عمدتا از دوربین‌های نسل قبلی استفاده کنند. علاوه بر آن مدل پلاس و اولترا ممکن است به شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز شوند.

با معرفی گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ در رویداد گلکسی آنپکد هفته قبل، از این پس بیشتر شایعات سامسونگ با سری گلکسی اس ۲۴ مرتبط خواهد بود و اگر سامسونگ مطابق برنامه سالانه خود عمل کند احتمالا اواخر بهمن معرفی می‌شود.

اخبار مرتبط: قابلیت‌های دوربین زد فولد ۵ برای گوشی‌های دیگر سامسونگ عرضه می‌شوند