افشاگری نام‌آشنا مدعی شده سامسونگ امسال سری گلکسی اس ۲۴ مخصوصا نسخه پلاس را با نمایشگر بهتری راهی بازار می‌کند.

با وجود فاصله چندین ماهه تا معرفی و عرضه سری گلکسی اس ۲۴، شایعات متعددی درباره این سری به‌گوش می‌رسد. برای مثال، شایعات اخیر به استفاده از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در نسخه پایه و حاشیه عریض‌تر صفحه‌نمایش اس ۲۴ اولترا نسبت به سری قبلی اشاره می‌کند.

اکنون افشاگر معروف، آیس یونیورس، اعلام کرد که سامسونگ قصد دارد دوباره پس از گلکسی اس ۲۰ پلاس، از نمایشگر +WQHD به‌جای +FHD در اس ۲۴ پلاس استفاده کند که از رزولوشن ۱۴۴۰×۳۱۲۰ پیکسلی بهره می‌برد. این تغییر بزرگی برای اس ۲۴ پلاس محسوب می‌شود و احتمالا عده بیشتری از مشتریان را به فکر تهیه نسخه پلاس به‌جای نسخه عادی خواهد انداخت.

Galaxy S24 display

اما تغییرات به اینجا ختم نمی‌شود؛ علاوه‌بر بهبود رزولوشن نمایشگر گلکسی اس ۲۴ پلاس، افشاگر مذکور اعلام کرد همه نمایشگرهای سری گلکسی اس ۲۴ از روشنایی بهتری برخوردار می‌شوند. پیش از این شایعه شده بود گلکسی اس ۲۴ اولترا با سطح روشنایی حداکثری ۲۸۰۰ نیتی از بقیه گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار نمایشگر روشن‌تری خواهد داشت.

امروز مشخص شد که همه گوشی‌های سری اس ۲۴ از نمایشگر با روشنایی ۲۵۰۰ نیتی بهره‌مند می‌شوند. البته این مسئله به معنی کاهش روشنایی نیست، چراکه پیش از این حداکثر روشنایی گلکسی اس ۲۳ اولترا به ۱۷۵۰ نیت می‌رسید و حتی نسخه پایه سری بعدی هم نمایشگر روشن‌تری خواهد داشت.

همچنین در ادامه گزارش آیس یونیورس آمده که ضخامت اس ۲۴ پلاس ۷.۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۵ گرم است. این ابعاد و وزن باعث می‌شوند هنگام استفاده احساس راحتی به کاربر بدهد.

اخبار مرتبط: