گزارشی جدید نشان می‌دهد گلکسی اس ۲۴ یک ماه زودتر از نسخه‌های نسل قبلی وارد مرحله تولید انبوه می‌شود که احتمالا به‌معنی عرضه زودتر آن خواهد بود.

سامسونگ معمولا گوشی‌های سری اس را دی یا بهمن ماه معرفی و عرضه می‌کند. اگرچه ۲ سری قبلی بهمن ماه راهی بازار شدند، گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا تاریخ عرضه سری گلکسی اس ۲۴ بهمن ماه نخواهد بود.

براساس گزارش خبرگزاری کره‌ای ET News، تغییر زیادی در زنجیره تامین سری اس ۲۴ نسبت به اس ۲۳ وجود ندارد. با این وجود، سامسونگ می‌خواهد تولید انبوه را از آبان‌ماه آغاز کند. این درحالی است که پارسال، تولید انبوه سری اس از آذر ماه آغاز شد و بنابراین با توجه به اینکه تولید یک ماه زودتر آغاز می‌شود، احتمالا یک ماه زودتر شاهد فروش سری اس ۲۴ خواهیم بود.

با توجه به اخبار قبلی، حدس و گمان‌هایی در مورد تغییر تاریخ و عرضه زودتر اس ۲۴ وجود دارد. مثلا در گزارش اصلی آمده است که هدف سامسونگ، رسیدن به موجودی پایدار و جلوگیری از کمبود محصول است. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که سامسونگ برای رقابت بهتر با اپل و آیفون ۱۵، بخواهد گوشی خود را یک ماه زود‌تر عرضه کند تا سهم بیشتری در بازار داشته باشد. دیشب نیز رویداد اپل برگزار شد که در آن از سری آیفون ۱۵ و ۲ نسخه اپل واچ ۹ و اپل واچ اولترا ۲ رونمایی کرد.

البته این مسئله دور از انتظار نیست، زیرا گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و فلیپ ۵ هم ۲ هفته زودتر از نسل قبلی راهی بازار شده بودند. همچنین دیروز شایعه‌ای منتشر شده بود که این مسئله را نشان می‌داد. در شایعه مذکور گفته شده بود که گلکسی اس ۲۴ مورد انتظارترین محصول این رویداد نیست و سامسونگ می‌خواهد از حلقه هوشمند جدید خود در این مراسم رونمایی کند.

اخبار مرتبط: