به گزارش افشاگر توییتری، نسخه‌های پایه و پلاس سری گلکسی اس ۲۴ قرار است به نمایشگر با تکنولوژی LTPO مجهز شود که نرخ تازه‌سازی تصویر خودکار را به کاربر ارائه می‌کند.

گلکسی اس ۲۱ اولترا اولین گوشی سری اس سامسونگ بود که به صفحه‌نمایش LTPO مجهز شد و با ارائه نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک کرد، اما گلکسی اس ۲۱ و ۲۱ پلاس فقط از چند گزینه برای تنظیم نرخ تازه‌سازی تصویر بهره می‌بردند که در نسخه‌های پایه و پلاس سری اس ۲۲ و اس ۲۳ هم تکرار شد.

اکنون افشاگر نام‌آشنا توییتر، آیس یونیورس (Ice Universe) اعلام کرده که نمایشگر نسخه‌های پایه و پلاس سری گلکسی اس ۲۴ به فناوری LTPO مجهز خواهند شد که در صورت استفاده از حالت صفحه‌نمایش همیشه روشن به صورت قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

گلکسی اس ۲۴

همچنین گزارش شده که پنل‌های جدید حاشیه باریک‌تری خواهند داشت، البته هنوز اطلاعاتی در مورد رزولوشن نمایشگرها منتشر نشده است. پیش از این سامسونگ به‌جای استفاده از +QHD (که آخرین بار در سری اس ۲۰ استفاده کرد) به پنل‌هایی با رزولوشن +FHD رو آورده بود. همچنین شایعه شده که این کمپانی دوباره از دوربین سلفی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی نسل قبلی استفاده خواهد کرد.

پیش از این هم شایعات دیگری در مورد گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ منتشر شده بود. گلکسی اس ۲۴ پلاس به باتری ۴۷۵۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود که ۵۵ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسخه نسل قبلی ظرفیت دارد.

شایعات متعدد دیگری در مورد سری گلکسی اس ۲۴ منتشر شده و به نظر می‌رسد اس ۲۴ اولترا به بیشترین ارتقا نسبت به نسخه قبلی از جمله باتری با شارژ سریع‌تر ۶۵ واتی به‌جای ۴۵ واتی نسل قبل و دوربین تله‌فوتو جدید مجهز خواهد شد. با این وجود نمایشگر بهتر اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس باعث می‌شود به کیفیت پرچمداران دیگر نزدیک‌تر شوند.

اخبار مرتبط: