یک افشاگر توییتری با انتشار تصاویری از ماکت گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس به‌وضوح نشان داد سامسونگ تغییراتی را در طراحی ایجاد نمی‌کند و احتمالا قصد دارد روی بهبود و توسعه مشخصات سخت‌افزاری کار کند.

براساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی سامسونگ به‌زودی مراسم گلکسی آنپکد را در ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی برگزار می‌کند و احتمالا در آن سری گلکسی S24 به‌همراه چندین محصول دیگر معرفی می‌شود؛ این گوشی‌های پرچمدار نسل جدید غول کره‌ای از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره‌ می‌برد که قابلیت‌های پردازشی و گرافیکی فوق‌العاده بالایی دارد. درحقیقت، سامسونگ می‌خواهد با معرفی سری گلکسی S24 وارد رقابت تنگاتنگی با سری آيفون ۱۵ شود که طی هفته‌های گذشته با فروش میلیون‌ها دستگاه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شوند.

در روزهای گذشته، اخبار و شایعات پیرامون سری گلکسی اس ۲۴ افزایش یافته و افشاگران زیادی در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر X اطلاعات زیادی را درباره مشخصات سخت‌افزاری و طراحی آن منتشر می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، امروز تصاویری از مدل پایه و پلاس گلکسی اس ۲۴ منتشر شد که ماکت آن‌ها را در چندین زاویه به‌خوبی به‌نمایش می‌گذارد؛ باتوجه‌به همین عکس‌ها می‌توان دریافت که سامسونگ درعوض ایجاد برخی تغییرات زبان شناختی، قصد دارد برای عرضه نسل جدید روی توسعه هوش مصنوعی و مشخصات سخت‌افزاری آن کار کند.

ماکت گلکسی S24 و گلکسی S24 Plus

اوایل صبح امروز، افشاگر سرشناس شبکه اجتماعی X به‌نام سانی دیکسون تصاویری را از ماکت گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس افشا کرد که نگاه خوبی را از آینده دو پرچمدار سامسونگ به کاربران می‌دهد. همچنین، ایان زلبو، خالق و طراح سرشناس نیز با گذاشتن یک کامنت اشاره کرد که این عکس‌ها کاملا دقیق هستند. برخی افراد براین‌باورند تغییر نکردن فریم و بدنه سری گلکسی S24 درمقایسه‌با گلکسی S23 باعث می‌شود کاربران راضی به ارتقای دستگاه‌شان به نسل جدید نشوند. از شاخص‌ترین به‌روزرسانی سخت‌افزاری در این سری می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اشاره کرد که برای تمام مدل‌ها استفاده خواهد شد.

اگر به طراحی ماکت گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس دقت کنیم متوجه می‌شویم که حاشیه‌های این گوشی‌های هوشمند همانند نسل فعلی به‌صورت منحنی ساخته می‌شود. همچنین، پایین دستگاه بلندگوها و شیار سیم‌کارت دیده می‌شود که نشان می‌دهد این نسخه‌ها برای اروپا یا آسیا خواهد بود، چراکه نسخه‌های ایالات متحده آمریکا کمی متفاوت هستند؛ ازسوی‌دیگر، یک ماژول دورین سه‌گانه به‌همراه آرایه میکروفون در بالا و پایین فریم دستگاه‌ها دیده می‌شود.

درحال‌حاضر، هیچ تصویری از مشخصات سخت‌افزاری مانند مادربرد به‌اشتراک گذاشته نشده؛ بنابراین، ما هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره جزئیات دقیق سری گلکسی S24 نداریم. البته طی روزهای آینده، گزارش‌های تازه‌تری ازسوی افشاگران منتشر می‌شود که می‌تواند به‌صورت بالقوه مشخصات فنی پرچمداران سامسونگ را دردسترس کاربران قرار دهد، اما باید یادآور شویم غول کره‌ای ماموریتی را آغاز کرده تا بتواند افرادی که اطلاعات گوشی‌هایشان را افشا می‌کنند را مورد پیگرد قانونی قرار دهد.

اخبار مرتبط: