آخرین پرونده FCC از معرفی بسیار نزدیک سامسونگ گلکسی S24 FE با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند و رقابت‌با قاتل پرچمداران در سال 2024 میلادی خبر می‌دهد.

سامسونگ، غول فناوری کره‌ای، جایگاه برجسته خود را مدیون گوشی‌های هوشمند پرچمدارش است که همواره مورد استقبال کاربران قرار گرفته و رقبای خود را به‌چالش کشیده‌اند. اگرچه این کمپانی به‌خاطر دستگاه‌های رده‌بالای خود شهرت دارد، اما در‌سال‌های اخیر تمرکز ویژه‌ای بر‌روی توسعه گوشی‌های میان‌رده باکیفیت داشته است. سری FE سامسونگ که ترکیبی از ویژگی‌های ممتاز و قیمت مناسب را ارائه می‌دهد، به‌عنوان جایگزینی جذاب برای مدل‌های پرچمدار مطرح شده‌است. اکنون، با انتشار گواهینامه‌های FCC برای مدل مورد انتظار S24 FE، به‌نظر می‌رسد عرضه این گوشی هوشمند در‌آینده‌ای نزدیک، قطعی خواهد بود.

سری FE سامسونگ، با ارائه مشخصات و عملکردی تقریباً مشابه با پرچمداران این کمپانی، اما با قیمتی بسیار مناسب‌تر، به‌سرعت در‌حال کسب محبوبیت است. سری FE، با حذف برخی ویژگی‌های غیرضروری و حفظ امکانات کلیدی، نیازهای طیف وسیعی از کاربران، به‌ویژه آن‌هایی که به‌دنبال تلفیقی از کیفیت و قیمت مناسب هستند را برآورده می‌کند.

اشتیاق کاربران برای گلکسی S24 FE، مدت‌ها پیش از معرفی رسمی آن، بالا گرفته و گوشی‌های سری FE همچنان در‌صدر اخبار و شایعات قرار دارند. اگرچه پیش‌تر شاهد حضور این مدل اقتصادی در‌سایت‌های صدور گواهینامه بوده‌ایم، اما اکنون با ظهور آن در‌ وب‌سایت FCC، جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند مورد انتظار فاش شده‌است. این رویداد، گمانه‌زنی‌ها پیرامون عرضه قریب‌الوقوع گلکسی S24 FE را بیش‌از‌پیش تقویت می‌کند.

گلکسی S24 FE

همانطور که توسط 91mobiles کشف شد، مدل جهانی گلکسی S24 FE با شماره مدل SM-S721B/DS در وب‌سایت FCC رویت شده است. این شماره مدل پیش‌تر در صفحه پشتیبانی سامسونگ فرانسه نیز مشاهده شده بود، اما بعداً حذف شد. این سند، علاوه‌بر تأیید مدل گوشی، جزئیات کلیدی و مهمی درباره مشخصات و قابلیت‌های آن را نیز فاش می‌سازد.

طبق اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود گلکسی S24 FE با قابلیت‌های ارتباطی پیشرفته‌ای همچون Wi-Fi 6، NFC، 5G، GNSS، شارژ بی‌سیم و بلوتوث 5.3 عرضه شود. باتری S23 FE با شماره مدل‌های EB-BS721ABE و EB-BS721ABY شناسایی شده است و همچنین شارژر همراه آن با شماره مدل EP-TA800، نشان از پشتیبانی از آداپتور شارژ سریع 25 واتی سامسونگ دارد. مشخصات منتشر شده، نویدبخش عملکردی قدرتمند و کارآمد برای این گوشی میان‌رده مورد انتظار است.

اگرچه فهرست منتشر شده اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند، اما گمانه‌زنی‌ها در‌مورد عرضه گلکسی S24 FE در ماه اکتبر قوت گرفته است. با مشاهده اخیر این گوشی در وب‌سایت FCC، به‌نظر می‌رسد عرضه آن می‌تواند در آینده‌ای نزدیک صورت پذیرد، هرچند تا تأیید رسمی نمی‌توان از بازه‌زمانی دقیق عرضه آن مطمئن بود. بر‌اساس اطلاعات موجود، انتظار می‌رود مدل گلکسی S24 FE با مشخصات پیشرفته مانند نمایشگر بزرگ‌تر 6.7 اینچی FHD+ و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی، تجربه‌ بصری روان و جذابی را ارائه دهد. همچنین، پیش‌بینی می‌شود روشنایی این نمایشگر نسبت به‌نسخه قبلی افزایش یافته و به 1900 نیت در اوج روشنایی برسد، که این امر، وضوح و شفافیت آن را در محیط‌های پرنور بهبود می‌بخشد.

گوشی میان‌رده S24 FE با سیستم دوربین سه‌گانه قدرتمند، شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و یک لنز زوم اپتیکال 8 مگاپیکسلی، تجربه‌ی عکاسی بی‌نظیری را به‌ارمغان می‌آورد. همچنین، باتری 4565 میلی‌آمپر ساعتی آن، نویدبخش شارژدهی طولانی‌مدت و عملکرد بدون وقفه است. انتظار می‌رود پردازنده Exynos 2400e، قلب تپنده‌ی این دستگاه باشد و قدرت پردازشی بالایی را برای اجرای روان برنامه‌ها و بازی‌ها فراهم کند. هرچند جزئیات کامل گلکسی S24 FE هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده‌است، اما با نزدیک شدن به‌تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتری در‌مورد این گوشی آشکار خواهد شد و علاقه‌مندان را بیش‌از‌پیش هیجان‌زده می‌کند.