یک افشاگر جزئیاتی را درباره اندازه و ابعاد گوشی هوشمند آینده سامسونگ، گلکسی S24 FE، به‌اشتراک گذاشته است؛ همچنین انتظار می‌رود این دستگاه از Wi-Fi 6E و قابلیت شارژ سریع بی‌سیم معکوس بهره ببرد.

سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، با تمرکز بر‌نوآوری و تنوع در محصولات، در‌حال توسعه دستگاه‌های جدیدی از جمله سری S، فناوری تاشو و یک گزینه مقرون‌به‌صرفه است. شایعات پیرامون گلکسی S24 FE، که اخیرا در FCC مشاهده شده، نشان می‌دهد این گوشی احتمالا به‌زودی عرضه شود. گلکسی S24 FE، با ارائه ویژگی‌های سطح بالا با قیمت مناسب، می‌تواند جایگزین جذابی برای گوشی‌های پرچم‌دار باشد. اگرچه اطلاعات دقیقی در دسترس نبود، اما افشاگری‌های اخیر جزئیاتی کلیدی در مورد این گوشی هوشمند اقتصادی ارائه می‌دهد.

با گذشت مدت کوتاهی از قرارگیری S4 FE در لیست FCC، تولید این گوشی هوشمند اقتصادی تأیید شده و احتمالاً در ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد. گزارش‌های پیشین به‌صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بهبود روشنایی در نسخه FE آینده اشاره داشتند؛ اکنون، یک منبع آگاه، ابعاد و جزئیات بیشتری را در‌مورد آنچه از این گوشی FE انتظار می‌رود، فاش کرده‌است.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی X، جزئیات کلیدی و تصویری از ابعاد منتسب به Galaxy S24 FE را فاش کرده‌است. طبق اطلاعات منتشر شده، مدل FE با ابعاد 162 × 77.3 میلی‌متر، در مقایسه با گلکسی S24 (147 × 70.6 میلی‌متر)، بزرگ‌تر و عریض‌تر است. ابعاد فاش شده نشان می‌دهد گوشی اقتصادی سامسونگ احتمالاً طراحی جعبه‌ای‌شکل مشابه گلکسی Z Fold 6 و سری S25 خواهد داشت.

ادعا می‌شود گلکسی S24 FE از شارژ بی‌سیم معکوس ۹ واتی پشتیبانی می‌کند که امکان شارژ بی‌سیم آسان دیگر دستگاه‌ها را فراهم می‌آورد. همچنین گفته می‌شود این گوشی از قابلیت‌های ارتباطی گسترده‌ای برخوردار است، از جمله Wi-Fi 6E، نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از Wi-Fi 6 که سرعت بهتر و تأخیر کمتری را ارائه می‌دهد و در نتیجه کل تجربه اتصال را بهبود می‌بخشد.

این جزئیات، راهنمایی روشن از پیشرفت‌های احتمالی در نسخه FE جدید ارائه می‌دهد. با این حال، تا زمان دریافت تأیید رسمی از سوی سازنده در مورد مشخصات، باید با احتیاط به‌این اطلاعات نگاه کرد. طبق گزارش‌ها، گوشی اقتصادی سامسونگ از دوربین سه‌گانه و پردازنده Exynos 2400e بهره خواهد برد. با توجه به‌افشاگری‌های اخیر و رویت این دستگاه در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، به‌نظر می‌رسد عرضه رسمی آن نزدیک است و احتمالا جزئیات بیشتری پیش از معرفی نهایی منتشر خواهد شد.

یک منبع خبری می‌گوید گلکسی S24 FE از ابعاد و قابلیت‌های بهتری درمقایسه‌با نسل گذشته بهره می‌برد؛ بیشتر بخوانید.