به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ، سعی دارد برای رونمایی و عرضه گلکسی S24 FE آماده شود. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، شایعات بیشتر و بیشتری از این محصول به چشم می‌خورد و حال رنگبندی گلکسی S24 FE نیز مشخص شد.

بیشتر تمرکز سامسونگ بر روی رنگ مشکی گلکسی S24 FE خواهد بود. همانطور که می‌دانید، مشکی رنگ بسیار محبوبی برای گوشی‌هاست و طبیعی است که این غول کره‌ای نیز تمرکزش را بر روی همین رنگ بگذارد. علاوه بر مشکی، سایر رنگبندی گلکسی S24 FE شامل خاکستری، آبی کمرنگ، سبز کمرنگ و زرد خواهد بود. این اطلاعات را راس یانگ از DSCC به اشتراک گذاشته است.

در برخی تصاویر لو رفته از گلکسی S24 FE، شاهد سبز کمرنگ بوده‌ایم. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که حاشیه‌های این دستگاه نسبت به نسخه قبلی خود کاهش قابل توجهی خواهند داشت. علاوه بر آن، انتظار می‌رود اندازه صفحه نمایش نیز افزایش یابد و به رقم 6.65 اینچ برسد. برخلاف انتظارات، این دستگاه تراشه اسنپدراگون نیز نخواهد نداشت. به جای آن، در این دستگاه از تراشه Exynos 2400 استفاده می‌شود که شرکت سامسونگ در مدل‌های اس 24 و اس 24 پلاس نیز از آن استفاده کرد.

رنگبندی گلکسی S24 FE

گلکسی S24 FE حدود 12 گیگابایت رم خواهد داشت که باعث می‌شود کار با آن به طرز قابل توجهی روان باشد و در عین حال، چندین و چند برنامه را نیز همزمان اجرا کرد. در همان روز عرضه، این دستگاه با اندروید 14، آخرین نسخه رسمی این سیستم عامل منتشر خواهد شد تا تجربه‌ای شیرین و به یاد ماندنی برای کاربران بسازد.

گفته می‌شود که S24 FE از نظر دوربین، عملکردی خوب خواهد داشت و سامسونگ توجه ویزه‌ای در این زمینه نشان داده است. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی بوده و قرار است عکس‌هایی بسیار دقیق و پرجزئیات به ثبت برساند. علاوه بر آن، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید نیز تعبیه خواهد شد و در کنار آن، دوربینی 8 یا 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 3 برابری در نظر گرفته شده که عملکرد خوبی در گرفتن تصاویر از فاصله دور به ثبت می‌رساند. با این دوربین‌ها، می‌توانید عکس‌های متنوع و با کیفیتی ثبت کنید.

تا به این لحظه، شرکت سامسونگ حرفی از تاریخ انتشار دقیق و رسمی گلکسی S24 FE به میان نیاورده است اما انتظار می‌رود این دستگاه مورد انتظار اواخر امسال یا اوایل سال آینده به بازار عرضه شود.