باتری‌های هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ در پایگاه داده Safety Korea ثبت شده است که علاوه‌بر نمایش تصاویر باتری‌ها، شماره مدل و سازنده آن را نیز مشخص می‌کند.

زمستان امسال سامسونگ از سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی خواهد کرد و تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی از جمله استفاده از فریم تیتانیومی در مدل اولترا و فریم تخت در مدل‌های پایه و پلاس منتشر شده است. اکنون باتری گوشی‌های این سری گواهی ایمنی را از Safety Korea دریافت کرده‌اند که ظاهر آن را به نمایش می‌گذارد.

باتری گلکسی اس ۲۴ با شماره مدل EB-BS922ABY، باتری اس ۲۴ پلاس با شماره مدل EB-BS926ABY و باتری اس ۲۴ اولترا با شماره مدل EB-BS928ABY ثبت شده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این باتری‌ها توسط شرکت چینی ATL (Amperex Technologies Limited) ساخته شده‌اند.

Pictures of Galaxy S24 series batteries

گفتنی است این گواهی ظرفیت باتری‌های سری گلکسی اس ۲۴ را نشان نمی‌دهد، اما پیشتر شایعه شده بود که گلکسی اس ۲۴ پلاس از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نسخه اولترا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. البته هنوز ظرفیت باتری مدل پایه این سری فاش نشده، اما زمان زیادی تا معرفی این گوشی‌ها باقی مانده است و اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. علاوه‌بر آن، هر ۲ دستگاه به شارژ سریع سیمی ۶۵ واتی مجهز می‌شوند که پیش از این در گوشی‌های سامسونگ مورد استفاده قرار نگرفته بود.

همچنین براساس شایعات قبلی سری گلکسی اس ۲۴ به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز خواهند شد که براساس بنچ‌مارک آن‌توتو  عملکرد بهتری از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد داشت. تراشه سامسونگ از حافظه رم LPDDR5X، حافظه داخلی UFS 4.0، قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۸K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه و سنسور ۳۲۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. همچنین اگزینوس ۲۴۰۰ به سرویس اتصال ماهواره‌ای SOS مجهز می‌شود که در صورت نبود آنتن، ارسال پیام اضطراری را برای کاربران ممکن می‌کند.

اخبار مرتبط: