گزارش‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۲۱ FE را با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ دوباره عرضه کند.

دی ماه سال ۱۴۰۰، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ FE را با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در هند عرضه کرد که با استقبال زیادی از سوی کاربران در این کشور مواجه شد؛ براین‌اساس، کمپانی کره‌ای تصمیم دارد بار دیگر گوشی مذکور را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه کند. درحالیکه هنوز هیچ‌گونه خبر رسمی از سوی سامسونگ منتشر نشده است، منابع زیادی در خبرگزاری‌ها مشخصات سخت‌افزاری و قیمت دستگاه جدید را افشا می‌کنند؛ در ادامه جزئیاتی از گوشی گلکسی اس ۲۱ FE را بررسی می‌کنیم.

تصویر تبلیغاتی که مشاهده می‌کنید توسط یک افشاگر در توییتر منتشر شد که نشان می‌دهد گلکسی اس ۲۱ FE به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شود که در دسامبر ۲۰۲۰ معرفی شد؛ همچنین این تصویر نشان می‌دهد که مدل پایه این گوشی از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار می‌شود که تجربه کاربری یکپارچه را به‌ ارمغان می‌آورد.

Galaxy S21 FE Snapdragon 888

در کنار تراشه نامبرده، تفاوت چندانی نسبت به نسخه اگزینوس این دستگاه مشاهده نمی‌شود. با‌این‌حال، انتظار می‌رود که گلکسی S21 FE از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هزتری بهره‌مند شود.

در بخش سیستم دوربین، انتظار می‌رود ماژول سه‌گانه دوربین از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو میزبانی کند. همچنین، دوربین سلفی نیز مانند نسخه اگزینوس از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.

برای تامین انرژی دستگاه یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی درنظر گرفته شده است که با شارژ سیمی ۲۵ واتی و بی‌سیم ۱۵ واتی همراه می‌شود.

اخبار مرتبط: رندرهای گلکسی اس ۲۳ FE فاش شد