حلقه هوشمند گلکسی رینگ که پیش‌تر فقط با گوشی‌های سامسونگ سازگار بود، حالا با سایر گوشی‌های اندرویدی نیز کار می‌کند.

اگرچه معمولاً دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ با گوشی‌های هوشمند اندرویدی غیر سامسونگ سازگار هستند، اما برخی از ویژگی‌های آن‌ها مختص گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی است. بااین‌حال، سامسونگ به‌نظرمی‌رسید که گلکسی رینگ را تنها برای گوشی‌های گلکسی طراحی کرده است. اما اینطور نیست.

سامسونگ در معرفی گلکسی رینگ به گونه‌ای صحبت کرد که کاربران تصور می‌کردند این حلقه هوشمند تنها با گوشی‌های گلکسی سازگار است و حتی سایر دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی نمی‌شوند. بااین‌حال، مشخص شده که گلکسی رینگ با گوشی‌های اندرویدی غیر سامسونگ نیز کار می‌کند.

یک یوتیوبر موفق شده است گلکسی رینگ را با گوشی اندرویدی ناتینگ جفت کند. برای استفاده از این حلقه، تنها نیاز به نصب اپلیکیشن Galaxy Wearable از گوگل پلی استور و طی کردن مراحل تنظیم اولیه است. همچنین ممکن است نیاز به نصب اپلیکیشن‌های Samsung Health و SmartThings باشد.

Galaxy Ring

براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی رینگ در آینده از آیفون نیز پشتیبانی خواهد کرد. بااین‌حال، برخی از ویژگی‌های این حلقه هوشمند، مانند امتیاز انرژی و توصیه‌های سلامتی هوش مصنوعی گلکسی، تنها با گوشی‌های هوشمند گلکسی سازگار هستند. اگر این ویژگی‌ها برای شما مهم نیست، می‌توانید از گلکسی رینگ با گوشی‌های اندرویدی غیر سامسونگ استفاده کنید.

گلکسی رینگ یک حلقه هوشمند سبک وزن ساخته شده از تیتانیوم است. این حلقه دارای سنسورهای سلامتی از جمله شتاب‌سنج و سنسور دما است که قادر به اندازه‌گیری و ردیابی ضربان قلب، خواب (مدت زمان، کیفیت و مراحل)، دما و تمرینات ورزشی است. بااین‌حال، این حلقه فاقد GPS است، بنابراین ردیابی تمرینات در فضای باز دقیق نخواهد بود.

گلکسی رینگ با توجه به خواب، دما و تمرینات شما، روزانه امتیاز انرژی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید آیا روز مناسبی برای ورزش و دستیابی به اهداف تناسب اندام شما است یا خیر. این حلقه هوشمند دارای استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 (تا عمق 100 متر) است. باتری آن با یک بار شارژ حدود 6 تا 7 روز دوام می‌آورد و با استفاده از یک پایه شارژ مجهز به پورت USB Type-C شارژ می‌شود. گلکسی رینگ در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای و در نه سایز مختلف عرضه می‌شود و قیمت آن در آمریکا 400 دلار است.