فهرست NRRA کره جنوبی تایید می‌کند گوشی هوشمند گلکسی M44 با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و پشتیبانی از فناوری 5G معرفی می‌شود.

براساس اطلاعات موجود در فهرست پایگاه داده NRRA کره جنوبی، گوشی هوشمند گلکسی M44 با شماره مدل SM-M446K و پشتیبانی از فناوری 5G به‌زودی در کره جنوبی و ویتنام معرفی می‌شود، اما اطلاعات کاملی از مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های آن در این پایگاه وجود ندارد. به‌نظر می‌رسد این گوشی به‌عنوان جانشینی برای گلکسی M34 وارد بازار خواهد شد که نسبت‌به نسل فعلی تغییرات جزئی را شامل می‌شود.

حدود یک ماه پیش، گوشی هوشمند گلکسی M44 با کد Lahaina در فهرست گیک‌بنچ ظاهر شد که برخی مشخصات سخت‌افزاری کلیدی آن را نشان می‌داد. برای مثال، این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه رم و تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد، انحصارا برای گوشی‌های میان‌‌رده مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرعت قدرت‌مندترین هسته آن نیز به ۲.۸۴ گیگاهرتز می‌رسد و برای اجرای بازی‌های موبایلی به پردازنده گرافیکی Adreno 660 مجهز می‌شود.

گواهی NRRA سامسونگ گلکسی M44 5G

علاوه‌براین، انتظار می‌رود این گوشی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 معرفی شود، اما پس از انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری نسخه پایدار اندروید ۱۴ در فهرست دستگاه‌های سازگار قرار بگیرد. درحال‌حاضر، عرضه این گوشی برای کشور کره جنوبی و ویتنام تایید شده، اما به‌نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ برنامه‌هایی برای ورود به بازار جهانی داشته باشد و گلکسی M44 را برای کشورهای آسیایی و اروپایی عرضه کند.

انتظار داریم گوشی گلکسی M44 از مشخصات سخت‌افزاری بهتری درمقایسه‌با برادر کوچک‌ترش داشته باشد. برای درک بهتر، گلکسی M34 از صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی سوپر امولد با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ به این دستگاه قدرت می‌دهد که با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عملکرد روانی ارائه می‌کند؛ همچنین برای تامین انرژی مورد نیاز به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی متکی می‌‌شود که ظرف مدت‌زمانی معادل ۲ ساعت می‌تواند صفر تا صد درصد شارژ شود.

اخبار مرتبط: