سامسونگ امروز اعلام کرد که طی هفته‌های آتی، آپدیت جدید گلکسی Buds2 Pro که آپشن های جذابی را به همراه دارد را عرضه خواهد کرد. این آپدیت جدید باعث تقویت صدای محیطی برای کسانی می‌شوند که سطح شنوایی آنها پایین است. با این به‌روزرسانی، قابلیت صدای محیطی این هدفون‌ها 2 سطح جدید پیدا خواهد کرد. در نتیجه تقویت صدا به 5 مرحله تقسیم‌بندی می‌شود که می‌تواند باعث تقویت شنوایی در افراد کم‌شنوا شود.

عملکرد تقویت صدای محیطی این هدفون‌ها توسط متخصصان آزمایشگاه شنوایی دانشگاه لووا تحت تست‌های پزشکی دقیق قرار گرفته است. نتایج این تست‌های پزشکی نشان می‌دهد که Galaxy Buds2 Pro به شکل قابل توجهی وضوح شنیدار و درک کلمات را در افرادی که دچار مشکلات شنوایی هستند افزایش می‌دهد.

آپدیت جدید Samsung Galaxy Buds2 Pro

آزمایشات مشابهی نیز توسط مرکز درمانی سامسونگ صورت گرفته که نشان می‌دهند این قابلیت جدید می‌تواند باعث بهبود شنوایی در افرادی شود که دچار سطوح متوسطی از کم‌شنوایی هستند. لازم به ذکر است که هردو این آزمایشات روی سطح پنجم از تقویت صدا در Galaxy Buds2 Pro انجام شده‌اند. سطح جدیدی که با آپدیت بعدی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با استفاده از این آپدیت‌ جدید، شما می‌توانید سطح تقویت صدا را در گوش چپ و راست خود تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر گوش چپ شما ضعیف‌تر از گوش راست است، می‌توانید بلندی صدا در گوشی سمت چپ را بیشتر کنید. همچنین می‌توانید گستره صوتی را از نرم تا شفاف، در پنج سطح مختلف تنظیم نمایید. با استفاده از قابلیت صدای محیطی تطبیقی نیز می‌توانید به هدفون اجازه دهید تا صدای اطراف را با توجه به شلوغی یا خلوتی محیط، به صورت خودکار تنظیم نماید.

خبر مرتبط: سامسونگ از گلکسی S23 Ultra Limited Edition رونمایی کرد