یک کاربر با خرید گلکسی بادز 3 پرو تصاویر رسمی اولیه را به‌همراه مشخصات سخت‌افزاری آن‌را دراختیار کاربران گذاشت.

همان‌طورکه می‌دانید، سامسونگ قصد دارد بزرگ‌ترین به‌روزرسانی سخت‌افزاری و زبان طراحی را برای سری گلکسی بادز 3 پرو در سال‌های گذشته درنظر بگیرد. درهمین‌راستا، یک کاربر موفق شده یک دستگاه گلکسی بادز 3 پرو را زودتر از موعد رسمی تهیه کرده و تجربیات اولیه خودش را به اشتراک بگذارد.

طی چند هفته گذشته، اطلاعات مربوط به گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو به‌طور مداوم افشا شده که نشان می‌دهد سامسونگ برنامه‌های زیادی درخصوص تغییرات عظیم بادزهایش درنظر بگیرد. باتوجه‌به تصاویر، به‌نظر می‌رسد سامسونگ طراحی «لوبیایی» شکل را کنار گذاشته و ظاهری شبیه‌به ایرپادهای اپل را تقلید کرده‌است. برای درک بهتر باید گفت این تغییرات شامل پایه‌ها و درب کیس برای مدل پایه گلکسی بادز 3 می‌شود، اما ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند نوارهای LED تعبیه‌شده در کناره‌های دستگاه از تغییرات اصلی گلکسی بادز 3 پرو محسوب می‌شود.

تصاویر گلکسی بادز 3 پرو
تصاویر گلکسی بادز 3 پرو

یک کاربر Reddit با انتشار تصاویر گلکسی بادز 3 پرو ادعا کرد این دستگاه را به قیمت 250 دلار از فروشگاه Walmart خریداری کرده که نشان می‌دهد برخی منابع فروش در نگهداری اصرار کمپانی‌های بزرگ مسئولیت چندانی ندارد. بررسی اولیه سخت‌افزار، طراحی جدید و نوارهای LED شگفت‌انگیز را نشان می‌دهد، اما هنوز مشخص نیست این چراغ‌ها چه کاربردی دارند؛ همچنین، تنظیماتی در برنامه Galaxy Wearable به کاربران امکان تغییر نحوه نمایش آن‌ها را می‌دهد. برخی کاربران می‌گویند چراغ‌های LED می‌توانند میزان شارژ باتری را نمایش بدهند تا کاربران بدانند چه‌زمانی باید دستگاه را دوباره شارژ کنند.

علاوه‌براین، در اولین برداشت یک مقایسه بین ایرپاد پرو اپل و گلکسی بادز 3 پرو انجام می‌شود که نشان می‌دهد کیفیت صدا و قابلیت حذف نویز (ANC) در محصول پرچمدار سامسونگ به‌خوبی صورت می‌گیرد! کیس دستگاه از فشردن و حرکات انگشت پشتیبانی می‌کند که به‌ترتیب برای پخش موسیقی و تنظیم صدا استفاده می‌شود! همچنین، Multipoint امکان اتصال همزمان به چندین دستگاه را فراهم می‌کند، اما ظاهرا تنها با دستگاه‌های گلکسی سازگار است؛ ازطرف‌دیگر، کیس دستگاه باوجوداینکه از پلاستیک ساخته شده از لولا و سخت‌افزار باکیفیتی بهره می‌برد.