سامسونگ رسما نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو را با قابلیت‌های پیشرفته و طراحی نوآورانه معرفی کرد.

در رویداد Unpacked امروز، کمپانی سامسونگ الکترونیکس، پیشرو در عرصه‌ فناوری‌های نوین، با معرفی گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو، بار دیگر توانمندی خود را در زمینه‌ هدفون‌های بی‌سیم به‌رخ رقبا کشیده‌است. هردو محصول با نوآوری‌های چشمگیر در طراحی، کیفیت صدا، عمر باتری و قابلیت‌های هوشمند، تجربه‌ای بی‌نظیر و فراتر از انتظار را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورند؛ در ادامه، به معرفی دقیق‌تر این دو محصول انقلابی خواهیم پرداخت.

گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو با الهام از طراحی ایرپاد پرو، ظاهری مدرن و ارگونومیک دارند که نه‌تنها زیبا و جذاب است، بلکه راحتی و پایداری بی‌نظیری را در گوش تضمین می‌کند؛ همچنین، بدنه‌ هدفون‌ها در دو رنگ جذاب نقره‌ای و سفید، با کیس شارژ براق عرضه می‌شود. سامسونگ می‌‌گوید کیس شارژ گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو از مواد بازیافتی ساخته شدند که نشان‌دهنده تعهد سامسونگ به‌محیط‌زیست است.

تفاوت ایر بادز

سامسونگ برایی گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو روی بهبود کیفیت صدا تمرکز کردند تا بتوانند محصول بهتری را درمقایسه‌با ایرپادهای اپل معرفی کنند. باتوجه‌به مشخصات سخت‌افزاری، گلکسی بادز 3 با یک درایور صوتی تکی و بادز 3 پرو با درایور دوگانه، صدایی شفاف، واضح و جزئیات بالا را ارائه می‌دهند. پشتیبانی از کدک صوتی Hi-Res با انتقال صدای 24 بیت/96 کیلوهرتزی، تجربه‌ شنیداری غنی و باکیفیتی را برای علاقه‌مندان به موسیقی فراهم می‌کند؛ به‌این‌معنی‌که کاربران می‌توانند از تمام جزئیات و ظرافت‌های موسیقی مورد علاقه‌شان، از صدای سازها گرفته تا صدای خواننده به‌‌عالی‌ترین شکل‌ممکن لذت ببرند.

گلکسی بادز ۳
رسانه مجتمع تجاری علاالدین

گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو با تقویت صدای 10 برابر (20 دسی‌بل) برای افراد با مشکل شنوایی مفید خواهد بود.

قابلیت صدای 360 درجه (Spatial Audio) نیز به تجربه‌ شنیداری کاربران عمق و وسعت بیشتری می‌بخشد؛ سامسونگ ادعا می‌‌کند بااین ویژگی به کاربران اجاره می‌دهد تا صدا را از تمام جهات شنیده و غرق دردنیای ناتمام موسیقی شوند. همچنین، باید گفت Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro محدوده پاسخ فرکانسی (Frequency Response) 40 کیلوهرتزی دارند؛ بدین‌مفهوم که هدفون‌ها می‌توانند صدا‌ها را از فرکانس‌های بسیار پایین (بیس) تا فرکانس‌های بسیار بالا (تریبل) تولید کنند. اگر کاربر حرفه‌ای باشید، احتمالا می‌دانید محدود پاسخ فرکانسی وسیع‌تر عموما یک تجربه شنیداری غنی‌تر با جزئیات بیشتر را دراختیارتان قرار می‌دهد.

برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال تجربه‌ شنیداری بی‌نظیر در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا هستند، گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را ارائه می‌دهند. سامسونگ باستفاده از قابلیت ANC به‌شکل موثری صداهای مزاحم محیط را کاهش می‌دهد و به‌کاربران اجازه می‌دهد در آرامش کامل به‌موسیقی یا پادکست‌های مورد علاقه‌‌شان گوش دهند. از‌سوی‌دیگر، بادز 3 پرو با قابلیت Adaptive Active Noise Cancellation، یک قدم فراتر رفته و سطح حذف نویز را با‌توجه‌به محیط تنظیم می‌کند. همچنین، قابلیت صدای محیط به‌کاربران اجازه می‌دهد بدون‌نیاز به‌درآوردن هدفون‌ها، صداهای اطراف را بشنوید.

گلکسی بادز ۳ پرو

علاوه‌براین، باید گفت یکی از دغدغه‌های کاربران هدفون‌ بی‌سیم، عمر باتری این گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود که همواره آن‌ها را با مشکلات جدی روبه‌رو می‌کند. سامسونگ در گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو، این مشکل را به‌خوبی حل کرده است؛ به‌شکلی‌که گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو با حالت ANC فعال می‌توانند به‌ترتیب 6 تا 7 ساعت شارژدهی داشته باشند. همچنین، بااحتساب کیس شارژ، این زمان به‌ترتیب به 24 و 30 ساعت افزایش می‌یابد که برای استفاده روزمره و حتی سفرهای طولانی کافی خواهد بود؛ قابلیت شارژ سریع نیز به کاربران اجازه می‌دهد که با چند دقیقه شارژ، ساعت‌ها به‌موسیقی گوش دهند.

گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا معرفی شدند؛ ظرافت و قدرت دردستان شما

این گلکسی رینگ است؛ نوآوری در دنیای گجت‌های پوشیدنی

هنگام معرفی گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو، سامسونگ اظهار کرد این گجت‌های پوشیدنی با پشتیبانی از بلوتوث 5.4، اتصال پایدار و کم‌مصرفی را با دستگاه‌های مختلف برقرار می‌کنند. همچنین، ویژگی‌هایی مانند تغییر خودکار بین دستگاه‌های گلکسی و قابلیت SmartThings Find برای پیدا کردن هدفون‌های گم‌شده، تجربه‌ کاربری را بهبود می‌بخشند. همچنین، این هدفون‌ها با استاندارد IP57 در برابر آب و گردوغبار مقاومت نسبی دارند و برای استفاده درشرایط مختلف مناسب هستند.

با عمر باتری طولانی و شارژ سریع گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو، نگران تمام شدن شارژ نباشید و از موسیقی لذت ببرید.

بادز3

غول فناوری کره‌ای گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 را به مولد هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز کرد تا کاربران بتوانند از قابلیت Live Translate برخوردار شوند؛ به‌این‌معنی‌که کاربران هریک از گجت‌های پوشیدنی نسل سوم سامسونگ می‌توانند به‌راحتی ترجمه مکالمه‌ شانزده زبان زنده‌ دنیا را بشنوند. شاید باور این‌موضوع برای شما سخت باشد، اما باید گفت باید تجهیز هدفون‌های بی‌سیم نحوه تعامل کاربران به‌شکل قابل‌توجهی بهبود می‌یابد.

هردو مدل با دستیارهای صوتی Bixby و Google Assistant سازگار هستند و کاربران به‌را‌حتی می‌توانند با فرامین صوتی، موسیقی، برقراری تماس یا پیام ارسال را به‌شکل آسان کنترل کنند؛ ناگفته نماند که حسگرهای لمسی روی هدفون‌ها نیز امکان کنترل موسیقی و تماس‌ها را با لمس فراهم می‌کنند.

افزون‌براین، هدفون پرچمدار گلکسی بادز 3 پرو به الگوی نوری Blade Lights مجهز است که برای نمایش ظرفیت باتری و اعلان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ همچنین، این چراغ‌ها به طراحی جذاب و مدرن این هدفون‌ها می‌افزایند و اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.