یک افشاگر سرشناس چینی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X گفت سامسونگ و واتس‌اپ برای توسعه قابلیت ترجمه زنده Galaxy AI با یک‌دیگر همکاری می‌کنند.

براساس آخرین گزارش‌ها، سامسونگ و واتس‌اپ درحال همکاری برای تحقق رویایی هستند تا دیگر کاربران برای ارتباط با یک‌دیگر نیازی به مترجم‌های متفرقه نداشته باشند! افشاگر سرشناس حوزه فناوری، Ice Universe، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد هوش مصنوعی Galaxy AI به‌زودی قابلیت Live Translate را به پیا‌م‌رسان محبوب واتس‌اپ می‌آورد.

سامسونگ قصد دارد از هوش مصنوعی قدرت‌مند خودش، Galaxy AI، برای ارائه قابلیت ترجمه زنده در پیام‌رسان واتس‌اپ استفاده کند؛ بدین‌مفهوم که دیگر نیازی به‌نگرانی درخصوص موانع زبانی نیست و کاربران به راحتی می‌توانند با هرکسی در هرجای دنیا در واتس‌اپ چت کنند.

هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ مترجم همزمان واتس‌اپ می‌شود

مولد هوش مصنوعی Galaxy AI با تجزیه‌وتحلیل هوشمندانه پیام‌های کاربران، آن‌ها را به‌صورت زنده و با دقت بالا به‌زبان مورد‌نظر ترجمه می‌کند. به‌‌نظر می‌رسد ارائه این قابلیت شگفت‌انگیز نه‌تنها ارتباط کاربران را با دوستان خارجی آسان‌تر می‌کند، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا فرهنگ‌ها و دیدگاه‌های جدید را کشف کنید.

به‌عبارتی‌دقیق‌تر، می‌‌توان گفت کاربران هنگام ارتباط با دوستان خارجی در کشورهای مختلف درباره علایق مشترک‌شان صحبت کرده و تجربیات سفرهیشان را به‌اشتراک می‌گذارد. ازسوی‌دیگر، قابلیت ترجمه زنده Galaxy AI در واتس‌اپ می‌تواند در پروژه‌های کاری به‌کمک کاربران شتافته و ارتباط با شرکت‌‌های خارجی را ممک کند؛ درجمله‌ای کوتاه باید گفت دنیایی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد با هوش مصنوعی سامسونگ دراختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اگرچه هنوز جزئیات دقیقی ازاین همکاری منتشر نشده است، اما Ice Universe معتقد می‌گویپ این قابلیت انقلابی می‌تواند نقطه عطفی در دنیای ارتباطات باشد و به کاربران واتس‌اپ کمک کند تا با افراد بیشتری در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. پس منتظر این تحول هیجان‌انگیز در واتس‌اپ باشید و خودتان را برای تجربه جدیدی از ارتباطات جهانی آماده کنید.