یک منبع خبری معتبر می‌گوید گوشی میان‌رده گلکسی A55 سامسونگ به‌اولین دستگاه غول کره‌ای تبدیل می‌شود که از قابلیت نرم‌افزاری گوگل «به‌روزرسانی بی‌وقفه» Seamless Updates پشتیبانی خواهد کرد.

هفته‌گذشته، کمپانی سامسونگ گوشی‌های هوشمند گلکسی A55 و گلکسی A35 را با مشخصات سخت‌افزاری بهینه و طراحی جذاب‌تر درمقایسه‌با نسل‌های پیشین رونمایی کرد که بدون‌شک مورد استقبال میلیون‌ها کاربر در بازار جهانی قرار می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال، گلکسی A55 از فریم آلومینیومی به‌همراه 12 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد که آن را به‌گزینه ایده‌آل برای کاربران تبدیل می‌کند. همچنین، امروز یک منبع معتبر خبری با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد گلکسی A55 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از قابلیت به‌روزرسانی بی‌وقفه یا Seamless Update پشتیبانی خواهد کرد.

اگر از کاربران اندرویدی باشید، تقریبا با نحوه عملکرد قابلیت Seamless Updates در گلکسی A55 آشنایی خواهید داشت، اما برای افرادی که ازاین ویژگی بی‌اطلاع هستند باید بگوییم دو پنل دراختیارتان قرار داده می‌شود که یک پنل برای نحوه دانلود و نصب برنامه‌ها یا آپدیت‌ها اختصاص داده شده‌است و پنل دیگری درخصوص اصالت برنامه یا تایید آن صحبت می‌کند! به‌طورکلی باید گفت شما با استفاده از Seamless Updates دیگر نیازی به طی کردن مراحل سخت‌ به‌روزرسانی نخواهید بود.

گلکسی A55 از به‌روزرسانی بی‌وقفه پشتیبانی می‌کند

تحلیلگر سیستم‌عامل اندروید، Mishaal Rahman، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد سامسونگ برای اولین بار ازاین ویژگی منحصر‌به‌فرد کمپانی گوگل برای گوشی میان‌رده گلکسی A55 استفاده می‌کند؛ نکته جالب آن‌جاست‌که تمام گوشی پرچمدار و تاشو غول کره‌ای ازاین قابلیت بسیار مهم و کاربردی برخوردار نیستند، اما بلاخره پس‌از گذشت سال‌ها مدیران این کمپانی بزرگ تصمیم گرفتند ازآن با یک گوشی میا‌ن‌رده رونمایی کنند تا میزان محبوبیت و کاربرد آن را بین طرفداران سامسونگ بسنجند.

به‌روزرسانی بی‌وقفه یا همان Seamless Updates در گلکسی A55 مزیت بزرگی خواهد بود که از مهم‌ترین قابلیت آن می‌توان به پارتیشن‌بندی اولیه و ثانویه مجازی اشاره کرد که فرایند به‌روزرسانی نرم‌افزاری دستگاه تقریبا به‌طور‌کامل در پس‌زمینه انجام می‌شود و در طول فرایند نصب نسخه‌ جدید، می‌توانید همچنان از دستگاه‌تان بدون مشکل استفاده کنید. همچنین، ایجاد تغییرات به‌روزرسانی جدید روی دستگاه تنها چند ثانیه زمان می‌برد و فقط باید گوشی را خاموش‌وروشن کنید. بنابراین، تنها زمانی‌که صرف می‌کنید، خاموش و روشن شدن دستگاه است. اگر از دستگاهی اندرویدی استفاده می‌کنید که آپدیت‌های جدید را دریافت می‌کند، قابلیت Seamless Updates برایتان بسیار مفید خواهد بود. 

اخبار مرتبط: