گوشی Galaxy A54 سامسونگ که جدیدترین نسخه از مدل‌های میان‌رده این شرکت به شمار می‌رود، به‌زودی وارد بازار خواهد شد. مدل قبلی این گوشی نیز در اسفند ماه سال گذشته معرفی شده بود، پس طبیعی است که A54 هم در ماه جاری وارد بازار شود. امروز تصاویر و مشخصات گلکسی A54 پیش از عرضه رسمی بر روی وب سایت شرکت سامسونگ قرار گرفت.

ما تقریبا همه‌چیز را درباره این گوشی می‌دانیم، چراکه خبرها و درزهای اطلاعاتی قبلی اکثر مشخصات فنی آن را برملا کرده‌اند. اما مشاهده این گوشی روی وب‌سایت رسمی سامسونگ آن‌هم درست قبل از عرضه رسمی آن، کمی تعجب‌برانگیز است!

سایت نمایندگی مقدونیه سامسونگ به تازگی تصویری از قاب کاور گلکسی A54 را منتشر کرده که خود گوشی هم داخل آن قرار گرفته است. گرچه این تصویر به تنهایی چیز زیادی را روشن نمی‌کند، اما مطمئنا عکس‌هایی که قبلا از طراحی ظاهری این گوشی دیده بودیم را تأیید می‌نماید.

Samsung Galaxy A54 قبل از معرفی در وبسایت ظاهر می شود

همان‌طور که در تصاویر و مشخصات گلکسی A54 رسمی این گوشی مشخص شده، سامسونگ یک قاب کاور تاشو را برای گلکسی A54 در نظر گرفته است. از آخرین باری که سامسونگ یک کاور تاشو را به عنوان کاور رسمی یکی از گوشی‌هایش معرف کرده، چندین سال‌ می‌گذرد. اما به نظر می‌رسد که کمپانی دوباره تصمیم گرفته سراغ طراحی این نوع کاور محبوب برود.

درز کردن چنین خبر مهمی توسط خود سامسونگ به خوبی نشان می‌دهد که تنها چند روز دیگر تا معرفی و عرضه رسمی Galaxy A54 فاصله داریم. برخی از منابع خبری ادعا می‌کنند که این گوشی طی هفته آتی رونمایی می‌شود.

اخبار مرتبط: