بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد گوشی میان‌رده بعدی خود، A35 را با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عرضه کند.

سامسونگ که اوایل سال میلادی از گوشی گلکسی A34 رونمایی کرد، انتظار می‌رود محصول جدید خود، گلکسی A35 را اواسط امسال به بازار عرضه کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد در گلکسی A35 از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کند. گوشی گلکسی A34 مجهز به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است و به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته در سری جدید محصولاتش، کیفیت دوربین را افزایش دهد.

در صورت صحت خبر، شاهد یک ارتقا نسبت به حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی نسل‌های قبلی این گوشی‌ها خواهیم بود. علاوه بر دو مگاپیکسل وضوح بیشتر، احتمالا سنسور جدید بزرگ‌تر از سنسورهای موجود در سایر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است.

دوربین گلکسی A35

به احتمال زیاد دوربین گلکسی A35 همانند نسل قبلی به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی مجهز خواهد بود. در کنار دوربین اصلی یک دوربین فوق عریض و ماکرو هم وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد این گوشی از لحاظ طراحی پنل پشتی هیچ تفاوتی با A34 ندارد و روی پنل جلو هم دوربین سلفی به‌صورت قطره‌ای تعبیه خواهد شد.

با توجه به اینکه گوشی‌های گلکسی A05 و گلکسی A05S نیز با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شدند، به نظر می‌رسد سامسونگ کیفیت دوربین‌های خود را در همه گوشی‌ها و صرف‌نظر از قیمت آن، افزایش داده است.

در‌حال‌حاضر اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی A35 منتشر نشده اما انتظار می‌رود در روزهای آینده جزئیات دقیق‌تری از این گوشی میان‌رده سامسونگ فاش شود.

باید دید انتظار کاربران از یک گوشی میان‌رده تنها با ارتقای دوربین آن برطرف خواهد شد یا همچنان منتظر تغییرات بیشتری هستند؟ بعد از انتشار جزئیات بیشتر از مشخصات این گوشی مشخص خواهد شد که باز هم شاهد تغییرات و ارتقای بیشتر در این دستگاه خواهیم بود یا خیر؟

اخبار مرتبط: