روز گذشته رندرهای گلکسی A25 5G افشا شد که نشان می‌دهد از طراحی مشابه‌ای با نسل قبلی بهره می‌برد.

گوشی گلکسی A24 در اوایل سال جاری میلادی در کشور ویتنام وارد بازار شد. اما اکنون با رندر‌هایی از گوشی هوشمند گلکسی A25 5G مواجه هستیم که به‌صورت آنلاین افشا شده‌اند؛ این رندرها نشان می‌دهند که این دستگاه از طراحی مشابهی مانند نسل قبلی استفاده می‌کند که هیچ‌گونه ویژگی بصری جدیدی به آن اضافه نخواهد شد. در سال ۲۰۲۳، اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ با الهام از طراحی اس ۲۳ ساخته می‌شوند که نشان‌دهنده ضعف این کمپانی‌ کره‌ای در طراحی‌های جدید و منحصر به‌فرد برای هر گوشی است.

با توجه به طراحی پیش‌بینی شده، می‌توان گفت که گلکسی A25 5G دارای ماژول سه‌گانه دوربین با فلش ال‌ای‌دی است که در سمت چپ پنل پشتی قرار می‌گیرد. همچنین بالای صفحه‌نمایش یک ناچ قطره‌ای خواهیم داشت که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد.

تصاویر Samsung Galaxy A25 5G

علاوه‌بر این، رندر‌های فاش شده نشان می‌دهند که دکمه‌ پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار می‌گیرند و سمت چپ میزبان شیار سیم‌کارت خواهد بود. پایین صفحه‌نمایش نیز یک درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری صدا طراحی می‌شود.

گلکسی A25 5G از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد فول اچ‌دی پلاس ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل، تراشه ۸ هسته‌ای اگزینوس یا اسنپدراگون با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی و حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که نوید تجربه کاربری نسبتا خوبی را می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه به‌عنوان جایگزین گلکسی A24 تا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده میلادی وارد بازار می‌شود.

در بخش سیستم دوربین نیز می‌توان گفت گلکسی A25 به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که قابلیت ثبت تصاویر باکیفیت در شرایط نوری مناسب را دارد. براساس گزارش‌ها، دوربین سلفی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره‌مند است که پاسخ‌گوی تماس‌های ویدئویی خواهد بود.

اخبار مرتبط: