با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های تلفن همراه در بازار، استقبال کاربران از گوشی‌های میان رده با برچسب قیمتی مناسب، بیشتر شده است. اکنون شاهد رونمایی گلکسی A24 در سایت سامسونگ ویتنام هستیم. Galaxy A24 جدیدترین گوشی سامسونگ است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای بسیاری از کاربران باشد. 

همان طور که اشاره کردیم، مشخصات Galaxy A24 4G در سایت سامسونگ ویتنام قرار داده شده است. از این رو می‌توان گفت سامسونگ در سکوت خبری از این گوشی رونمایی کرده است. در صفحه مشخصات فنی گلکسی A24، ما می‌توانیم اطلاعات مختلفی از جمله مشخصات فنی و تصاویر این گوشی را مشاهده کنیم. اما متأسفانه هنوز خبری از قیمت و زمان عرضه این دستگاه در بازار نیست. اما انتظار داریم تا سامسونگ به زودی این اطلاعات را نیز در صفحه Galaxy A24 سایت خود قرار دهد. 

مشخصات فنی Galaxy A24

گلکسی A24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن FHD+ است. سامسونگ به طور رسمی به نرخ به‌روز‌رسانی صفحه نمایش این گوشی اشاره‌ای نکرده است، اما گزارش‌های قبلی به احتمال ۹۰ هرتزی بودن پنل صفحه نمایش این گوشی اشاره می‌کند. 

در بالای صفحه نمایش دستگاه نیز سامسونگ یک بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی در نظر گرفته است. گلکسی A24 با یک ستاپ دوربین سه‌گانه عرضه شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این ستاپ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است که برای یک میان رده مناسب به نظر می‌رسد. نکته مثبت دوربین اصلی A24 استفاده از لرزشگیر اپتیکال (OIS) درون این دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است. 

رنگ های سامسونگ گلکسی A24

از نظر سخت‌افزار نیز Galaxy A24 از تراشه Helio G99 مدیاتک قدرت می‌گیرد. این تراشه به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قلب تپنده گلکسی A24 را تشکیل می‌دهند. افزایش میزان حافظه رم نسبت به سال گذشته و حذف نسخه با حافظه رم ۴ گیگابایت نوید بخش پیشرفت سخت‌افزار گوشی‌های سری A امسال است که پیش‌تر نیز در سایر گوشی‌های سری A امسال مشابه این پیشرفت سخت‌افزاری را دیده بودیم. 

گلکسی A24 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از سرعت شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر نرم‌افزاری نیز انتظار داریم تا سامسونگ این گوشی را با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه کند. 

Galaxy A24 در رنگ‌های مشکی (Black)، قرمز بورگاندی (Burgundy)، سبز (Green) و نقره‌ای (Silver) روانه بازار می‌شود. همان طور که اشاره کردیم هنوز قیمت این گوشی اعلام نشده است. اما انتظار داریم تا قیمت گلکسی A24 زیر ۲۰۰ یورو باشد. 

نظر شما درباره رونمایی گلکسی A24 چیست؟ به نظر شما این دستگاه تا چه میزان مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: