بیشتر از 6 ماه شده که خبرهای جسته و گریخته‌ای از گوشی گلکسی A24 سامسونگ به گوشمان می‌رسد. گرچه بیشتر این خبرها در حد شایعه بوده‌اند، اما خبر دریافت گواهینامه NBTC چیزی نیست که بتوانیم مانند یک شایعه از کنارش بگذریم. به نظر می‌رسد با دریافت گواهینامه NBTC توسط گلکسی A24، حالا این گوشی واقعا یک گام به عرضه در بازار نزدیک‌تر شده است.

این گوشی با شماره مدل SM-A245F/DSN در پایگاه داده NBTC ثبت شده است. عبارت " DS" که در وب‌سایت این موسسه صدور گواهینامه تایلندی، در کنار شماره مدل A24 قرار گرفته، نشان دهنده آن است که این گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند. این یکی از کدهایی است که با شناخت سبک شماره‌گذاری NBTC می‌توان آن را رمزگشایی کرد. ماه گذشته نیز گوشی سامسونگ گلکسی A24 با شماره مدل SM-A245F در وب‌سایت بنچ‌مارک Geekbench دیده شد.

سامسونگ گلکسی A24 در وبسایت NBTC

اطلاعات درج شده در این بنچ‌مارک نشان می‌داد که A24 از تراشه G99 هلیو، 4 گیگابایت رم و البته اندروید 13 استفاده می‌کند. همچنین شایعه شده بود که دوربین اصلی این گوشی در قاب پشتی، یک سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی دارد که یک واحد فوق عریض 5 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند.

با این وجود هیچ خبری از وضعیت سنسور عمق سنج این گوشی منتشر نشد. همچنین در مورد دوربین جلوی این گوشی نیز این طور گفته شد که A24 دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که به خوبی نیازهای کاربر در زمینه گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی را پاسخ می‌دهد.

Galaxy A24 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که با سرعت 25 وات شارژ می‌شود. با وجود تمام خبرها و شایعاتی که پیرامون این گوشی وجود دارد، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد معرفی A24 باشیم. اما سامسونگ هنوز هیچ خبر رسمی در مورد تاریخ عرضه آن اعلام نکرده است.

اخبار مرتبط:‌