ظرفیت باتری گوشی هوشمند گلکسی A05 با شماره مدل  SM-A055F در فهرست FFC منتشر شد.

طی هفته‌های اخیر اخبار حوزه فناوری پیرامون گوشی‌های تاشو و سایر پرچمداران مانند سری آیفون ۱۵ می‌چرخد و تمام رسانه‌ها اطلاعات مربوط به این گوشی‌ها را پوشش می‌دهند، اما در این بین چندین گوشی اقتصادی و میان‌رده معرفی شدند یا مشخصات فنی آن‌ها پیش از معرفی رسمی افشا شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به گلکسی A05 بپردازیم.

براساس سیاست‌های سامسونگ این گوشی به‌عنوان جایگزین برای نسل گذشته یعنی گلکسی A04 وارد بازار می‌شود که از برخی ویژگی‌های بیشتر برخوردار است که ارزش خرید آن را بالاتر می‌برد. گوشی اقتصادی گلکسی A05 با شماره مدل SM-A055F توانست گواهی FCC را کسب کند؛ چندی پیش جزئیات از مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه افشا شد، اما حالا اطلاعات بیشتری از ظرفیت باتری آن در اختیار ما قرار دارد.

گلکسی A05 مشخصات

گوشی گلکسی A05 از یک باتری استاندارد ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که نسبت‌به نسل گذشته تغییر مشاهده نمی‌شود. وب‌سایت خبری اسلش‌لیکس، با انتشار تصاویری از اسناد FCC نشان داد که باتری این گوشی توسط کمپانی «Scud Electronics» با شناسه WT-S-N28 ساخته می‌شود. درحال‌حاضر، تنها ظرفیت باتری مشخص شده و توان شارژ دستگاه هنوز مشخص نیست؛ اما برخی براین‌باورند که با شارژ سریع ۱۵ واتی عرضه خواهد شد.

درباره تاریخ معرفی این گوشی نیز اطلاعات دقیقی دردست نیست، اما طبق زمان‌بندی سال گذشته می‌توان گفت که باید طی روزهای آینده معرفی شود، چراکه گلکسی A04 در تاریخ بیست‌وچهارم آگوست سال ۲۰۲۲ معرفی شد که نشان می‌دهد این دستگاه نیز باید قبل از شروع ماه سپتامبر رونمایی شود.

تاریخ عرضه دستگاه نیز احتمالا به اکتبر موکول می‌شود تا کمپانی سازنده بتواند آخرین توسعه‌های قبل از ورود به بازار جهانی را انجام دهد. اما باید نکته‌ای که باید درنظر گرفته شود آن است که گوشی‌های اقتصادی برنامه دقیقی برای معرفی و عرضه ندارند و سامسونگ به‌صورت ناگهانی از آن رونمایی می‌کند.

اخبار مرتبط: گلکسی A05 در گیک‌بنچ رویت شد