یک گروه باج گیر هکری ادعا کرده که نزدیک به 200 گیگابایت از داده‌های داخلی Epic Games، از جمله کد منبع و اطلاعات پرداخت آن‌ها را هک کرده است.

یک گروه هکری نسبتا تازه‌وارد به‌عرصه باج‌ گیری هکری، ادعا می‌کند که توانسته کمپانی بازی سازی‌Epic Games را هک کند. این گروه که Mogilevich نام دارد یک‌شبه این ادعا را مطرح کرد و جزئیات مربوط به‌آن را در دارک‌نت رمزگذاری شده خود منتشر کرد. سخنگوی موگیلویچ گفت: « ما بی سر و صدا به‌سرورهای اپیک گیمز حمله کرده‌ایم.»

این گروه ادعا کرده که در طی این حمله توانسته 189 گیگابایت داده، شامل ایمیل، رمز عبور، نام کامل، اطلاعات پرداخت، کد منبع و بسیاری از داده‌های دیگر را به‌سرقت ببرد. آن‌ها در حال حاضر داده‌های سرقت شده را برای فروش فهرست کرده‌اند.

این گروه یک لینک با این مضمون را در سایتش قرار داده است: « اگر شما کارمند شرکت یا شخصی مایل به‌خرید داده‌ها هستید، روی این لینک کلیک کنید.» این لینک به‌یک صفحه تماس با گروه می‌رود و سپس در آن‌جا می‌توانید آدرس پیام رمزگذاری شده Tox را برای ارتباط با این گروه دریافت کنید.

اطلاعات 190 گیگابایتی Epic Games هک شد

Mogilevich رقم دلاری خاصی را به‌عنوان قیمت خرید برای داده‌ها مشخص نکرده و آخرین مهلت فعلی برای Epic Games یا شخص دیگری که قصد خرید کامل داده‌ها را داشته باشد تا 4 مارس تعیین شده است. البته باید بدانید که این گروه هنوز هیچ اطلاعاتی هم برای اثبات این هک منتشر نکرده است.

کمپانی اپیک گیمز به‌خاطر بازی تیراندازی آنلاین فوق‌العاده محبوب فورتنایت و همچنین عناوین قدیمی‌تری مانند Unreal Tournament و سری Gears of War شناخته می‌شود. این شرکت همچنین فروشگاه آنلاینی هم با نام Epic Games Store دارد که بازی‌های توسعه‌دهندگان و ناشران دیگر در آن به‌فروش می‌رسد. Epic Games دفاتری در سراسر جهان از جمله در استرالیا و چندین شرکت تابعه دیگر نیز دارد.

راجع به‌گروه Mogilevich هم باید بگوییم که آن‌ها یک گروه جدید در عرصه باج خواهی و هک هستند. Epic Games تا به‌الان چهارمین قربانی آن‌ها بوده و اولین قربانیشان نیز Infiniti USA در 20 فوریه امسال بوده که زیرمجموعه‌ای از نیسان است. احتمال می‌رود که این باند روسی زبان باشد و آن‌ها اخیرا اعلام کرده‌اند که به‌عنوان یک گروه هکری باج‌ خواه سفارش کار هم می‌پذیرند.

اخبار مرتبط: