طبق گزارش‌های منتشر شده، برخی کاربران شاهد مشکلاتی در مرورگر سافاری هستند. در این مشکلات کاربران پس از تایپ کردن چند کلمه خاص در Safari، با مشکل رو به رو می‌شوند و آیفون آن‌ها به اصطلاح کرش می‌کند. در ادامه به توضیح این کلمات ممنوعه در مرورگر سافاری می‌پردازیم.

طبق گزارش‌های منتشر شده کاربران هنگام تایپ کلمه‌های سه حرفی مانند “bes”، “wal” و “tar” با این مشکل مواجه می‌شوند. وقوع این باگ نیز تنها در همین حالت نیست و گاهی اوقات زمانی رخ می‌دهد که کاربر یک کاراکتر اضافه مانند فاصله تایپ می‌کنند. برای مثال کاربری با نام Nick_Henny در توییت خود گفته است که برای او مشکل مرورگر سافاری زمانی رخ می‌دهد که گزینه suggestions سافاری او روشن باشد.

searching-three-letter-words-in-safari

در حال حاضر به سختی می‌توان فهمید که دلیل این مشکل سرویس‌های اپل مانند نرم افزار Safari است یا خیر. چون ممکن است این موضوع به دلیل شلوغی سرورهای گوگل نیز باشد و شاهد مشکل سراسری در سرورها باشیم.

چراکه این لغات ابتدای عبارت‌های معروفی مانند "Best Buy”، “Walmart” و “Target” است. این عبارت‌ها نام فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و معروف دنیا هستند. از این رو ممکن است دلیل این مشکل، زیاد سرچ شدن این عبارت‌ها به دلیل نزدیک شدن به جمعه سیاه یا Black Friday باشد.

در واقع ممکن است وقوع این مشکل به دلیل ترافیک زیاد ورودی به سرورهای گوگل به دلیل جمعه سیاه باشد. حال سؤال اصلی اینجا است که در صورت مواجه شدن با این مشکل چه کاری باید انجام داد؟

در صورت خرابی سافاری، چه کاری انجام دهیم؟

در پاسخ باید گفت که اگر شما هم با این مشکل رو به رو شده‌اید، بهتر است تا حل مشکل و برای پیشگیری از وقوع همچنین خطایی از مرورگرهای جایگزین موجود در اپ استور استفاده کنید.

نظر شما درباره این کلمات ممنوعه در مرورگر سافاری چیست؟ به نظر شما منشأ این مشکل چه ایراد نرم افزاری‌ای ممکن است باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: احتمال خداحافظی با Hey Siri