انتشار تصاویر آنر مجیک ۶ پرو به ما کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد پرچمدار بعدی این شرکت داشته باشیم.

تصویر مورد بحث در ابتدا توسط یک افشاگر در ویبو منتشر شد اما مدتی پس از انتشار، تصویر حذف شد. دلیل حذف این عکس مشخص نیست اما کاربران دیگر، آن را ذخیره کرده بودند که به ما اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری در مورد پرچمدار بعدی شرکت آنر داشته باشیم.

البته باید گفت که تصاویر منتشر شده کمی جزئیات کمی را به ما نشان می‌دهند زیرا در این تصاویر یک قاب روی دستگاه وجود دارد که بخش زیادی از جزئیات آن را پنهان می‌کند. التبه با این وجود، همچنان مواردی در بخش ظاهری دستگاه قابل مشاهده هستند که برخی از آن‌ها کمی عجیب به نظر می‌رسند.

در بخش جلوی این دستگاه مشخص است که از یک پانچ هول قرص شکل برای قرارگیری دوربین سلفی و سنسور‌های تشخیص چهره سه بعدی استفاده شده که شباهت زیادی به آیفون‌های سری ۱۵ دارد. البته این سنسور‌ها در نسل قبلی این دستگاه هم وجود داشتند اما حالا ظاهر آن‌ها کمی تغییر کرده است.

تصاویر در دست آنر مجیک 6 پرو

با این وجود، در قاب پشتی دستگاه جزئيات زیادی قابل مشاهد نیست. بخش عمده‌ای از پنل پشتی را قاب محافظ پوشش داده که مانع دیده شدن جزئيات آن می‌شود. البته نکته جالب اینجاست که یک ماژول مربعی شکل در این بخش وجود دارد که در آن شاهد قرارگیری یک سنسور دوربین، فلش ال‌ای‌دی، سنسور فوکوس لیزری و میکروفون هستیم.

اجزای موجود در این ماژول نسبت به اندازه آن بسیار کم هستند و مشخص نیست که آنر قصد دارد از چند دوربین در این بخش استفاده کند. برخی از منابع اعلام کردند که به دلیل شکل قرارگیری سخت‌افزار دوربین، احتمال کمی وجود دارد که یک دوربین دیگر در آن جای بگیرد. این موضوع هنوز مشخص نیست اما مشاهده یک دوربین در تصاویر آنر مجیک ۶ پرو کمی عجیب است.

شایعه شده که این دستگاه در آخر ماه مارس معرفی می‌شود و قرار است شامل سه مدل در سری خود باشد.

مطالب مرتبط: نمایشگر پیکسل ۸ پرو با مشکل مواجه شد؛ ظاهر شدن رنگ صورتی درحالت Always-On Display